توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های مشهد

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

هتل مدینه 1

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،رستوران گردان، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی، باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

هتل مدینه 3

هتل مدینه5

هتل 4 ستاره نیایش مشهد :

هتل 4 ستاره نیایش مشهد در خیابان آزادی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر رضوی 8 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 200 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل نیایش مشهد1

امکانات هتل نیایش مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، اینترنت، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

هتل نیایش مشهد2

هتل نیایش مشهد3

 

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن الحجج مشهد

samenolhojaj1.jpg

هتل ثامن الحجج مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد بوده که در در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.

samenolhojaj3.jpg

امکانات هتل ثامن الحجج مشهد:

از جمله امکانات هتل ثامن الحجج مشهد می توان به: رستوران، لابی، اینترنت رایگان، ترانسفر به فرودگاه و راه‌آهن، 20درصد تخفیف پارک ساحلی و استخر موج آبی و موجهای خروشان، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

samenolhojaj4.jpg

samenolhojaj2.JPG

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.  ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 133 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب متبط:

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.