توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

جاذبه های گردشگری کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش در نزدیکی بازار مرجان، پارک ساحلی مرجان کیش میباشد که این پارک بازار مرجان را به دریا مرتبط میکند. ساکنین منطقه و گردشگران عزیز تور کیش با حضور در این منطقه زیبا  لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. 

پارک ساحلی مرجان کیش دارای آلاچیق های متنوع و ساحلی زیبا است که میهمانان عزیز تور کیش در این منطقه فارغ از هیاهو خاطرات دلپذیری در این مرکز دیدنی کیش خواهند داشت. گردشگران تور کیش با پیاده روی در محوطه های  سرسبز پارک ساحلی مرجان کیش در طبیعتی زیبا و رو به دریا سفری خوش خواهند داشت.

 

 

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می‌کرده است. قنات کیش از  نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، چگونگى هدایت آب‌هاى زیرزمینى به سطح زمین در کیش بسیار مهم بوده و نشان مى‌دهد که در زمان خود از پیشرفته‌ترین روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌کردند. امروزه مجموعه قنات با تغییر کاربری به یک شهر زیر‌زمینی شگفت‌انگیز بدل شده که بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاریز کیش خوانده می‌شود. ضمن حفظ بافت تاریخی آن کاربری های جدیدی از این شهر زیر زمینی بدست آورند. شهر زیر زمینی کاریز کیش در فاز یک خود به قسمت  های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر سالن کنفرانس، گالری های هنری تقسیم و قابل بهره برداری خواهد بود. شهر کاریز در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی  حدودا 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسایی و دارای شناسنامه رسمی است.

 

 

نمایشگاه خزندگان کیش

یکی از زیباترین و جذاب ترین نمایشگاه های کیش نمایشگاه خزندگان کیش می باشد و گردشگران تور کیش از سراسر  ایران به دیدن این نمایشگاه می روند. بیش از صد گونه خزنده از خانواده مارسانان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند،از جمله مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مارپرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی که همگی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ورزش های دریایی کیش

مجتمع ورزش های دریایی کیش از جمله بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش و تور لحظه آخری کیش است. همچنین این مکان تنها مرکز ورزش  دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناخته شده، در دو قسمت دریایی و ساحلی مجزا شده که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه دارای یک سازه بتنی دایره می باشد که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای مسافران تور کیش مجهز شده است.

مجتمع ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی  کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر بوده است. گردشگران تور کیش می توانند در این مجموعه از  انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … استفاده نموده و سفر خوب و خاطره انگیزی را در این مکان سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

آکواریوم های پهناور کیش

یکی از جاذبه های دیدنی و جذاب جزیره کیش آکواریوم های پهناور آن می باشد.دریای خلیج فارس زیستگاهی برای  ماهی های زیبا است که گونه های مختلف آن را در خود نگه می دارد. افرادی که برای گردش به کیش سفر می کنند ، بهتر است به اسکله زیبای کیش هم سری زده و از دیدن زیستگاه ماهی های زیبا در آنجا لذت ببرند. آکواریوم های پهناور کیش بسیار جذاب و دیدنی بوده و همه ساله بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جذب می کند.

همچنین غواصی و قایق های شیشه ای نیز از دیگر راه های آشنایی با تمامی آنچه است که باید از دنیای زیر آب بدانید.این آکواریوم ها بسیار دیدنی بوده و در آن انواع ماهی های خلیج فارس و از تمام نقاط جهان وجود دارند که گردشگران کیش را برای دیدن این جانوران دریایی مشتاق می کنند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.