توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی :

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 84 اتاق تشکیل شده است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد وتریاهای  مفرح از مزیت خاصی برخوردار می باشد.

Orchid1.jpg

Orchid2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،  خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،سونا و...

Orchid3.jpg

Orchid4.jpg

Orchid5.jpg

 هتل ارکید دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی :

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود.این هتل در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل چند دقیقه تا باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی فاصله دارد.منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.

AlBustanRotana1.jpg

AlBustanRotana2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل،استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ،  انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

AlBustanRotana3.jpg

AlBustanRotana4.jpg

AlBustanRotana5.jpg

 

دیدنی های مشهد

موزه مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_1.jpg

موزه مرکزی مشهدیکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند .موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت .این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل  مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان تور مشهد نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

_مرکزی_مشهد_2.jpg

 

_مرکزی_مشهد_4.jpg

 


باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنایی است درمجموعه باغ موزه نادریدر شهر مشهدکه به یادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحونطراحی و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاهمیباشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا نمایش میدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.

_موزه_نادر_شاه_مشهد_1.jpg


هتل های مشهد

هتل 3 ستاره نور مشهد :

هتل 3 ستاره نور مشهد در خیابان خسروی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است.این هتل در فاصله 300 متری از حرم رضوی احداث شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از هتل و ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از آن قرار گرفته است.برای رزرو تور مشهدمیتوانید با آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

_نور_مشهد1.jpg

_نور_مشهد2.jpg

امکانات هتل نور مشهدبرای مسافران تور مشهد :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، چایخانه،کافی شاپ، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، و...

_نور_مشهد3.jpg

_نور_مشهد4.jpg


هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

_مدینه5.jpg


دیدنی های مشهد

بوستان بسیج مشهد

 

 

_بسیج_مشهد_1.jpg

 

بوستان بسیج مشهد در سال 1378 افتتاح شده است و در شمال‌شرقی شهر مشهد و در 100 متری کمربندی جاده فجر، مابین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت شانزده هکتار واقعه شده است. که در نگاه اول مانند آن می باشد که این بوستان در این مکان در برگرفته شده است.

از خدمات بوستان بسیج مشهد می توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره کرد.  آبنمای زیبا در مرکز ین بوستان واقع شده است. پوشش گیاهی این بوستان می توان به  درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزیینی اشاره کرد.

 

_بسیج_مشهد_2.jpg

 

_بسیج_مشهد_3.jpg

 

_بسیج_مشهد_4.jpg


پیست های ورزشی مشهد

_های_ورزشی_مشهد_3.jpg

 

پیست های شهر مشهد شامل پیست دوچرخه‌سواری که یکی از مجهزترین پیست های دوچرخه سواری است  و در سال نود تاسیس شده است،پیست موتورسواری ،پیست اتومبیل‌رانی و پیست موتورکراس که همه ده کیلومتر ازجاده مشهد - شاندیز فاصله دارند؛ از سایر پیست های شهر مشهد برای مسافران تور مشهد000 می توان  پیست اسکیت کوهسنگی، پیست سوارکاری،پیست اسکیت بلوار شهید باهنر، پیست اسکی کوههای آب و برقمشهد را نام برد.

 

_های_ورزشی_مشهد_1.jpg

 

_های_ورزشی_مشهد_2.jpg