توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل ارگ مشهد

 

Mashhad-Arg.jpg

این هتل تک ستاره در سال 1390 در خیابان امام رضا مشهد واقع شده و فاصله کوتاهی با حرم امام رضا(ع) دارد.این هتل زیبا در زمینی به وسعت 4157 مترمربع در 8 طبقه بنا شده است.ازهتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد.هتل ارگ از 78 اتاق 3،4،5 تخته فول بورد تشکیل شده و در تمامی اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون، سوریس ایرانی و فرنگی، مبله و... به همراه صبحانه و ناهار و شام در اختیار زائران تور مشهد قرار می دهند.

Mashhad-Arg2.jpg

امکانان هتل ارگ مشهد

رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، پذیرش ۲۴ ساعته ، لابی، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت، آسانسور و...

زائران تور مشهد که به دنبال هتلی ارزان قیمت هستند هتل ارگ مشهد گزینه مناسبی است.

Mashhad-Arg3.jpg

 

Mashhad-Arg1.jpg

هتل آتی مشهد

ati-hotel-mashhad.jpg

هتل آتی مشهد در شمار هتل های 3 ستاره مشهد قرار دارد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 7 دقیقه با تاکسی تا حرم فاصله دارد.از هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه فاصله دارد.این هتل زیبا از 45 اتاق تشکیل شده و در تمامی اتاق ها خدمات لازم برای اقامت و استراحت زائران تور مشهد وجود دارد.در رستوران این هتل غذاهای با کیفیت ایرانی ، سنتی و ...  سرو می شود.هتل آتی دارای خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته،  پارکینگ، اینترنت، خدمات اتاق ها، کافی شاپ و رستوران، چایخانه سنتی، نماز خانه و... که در اختیار زائران تور مشهد قرار میدهد.

ati-hotel-mashhad3.jpg

ati-hotel-mashhad4.jpg

ati-hotel-mashhad2.jpg

 

 

هتل ذاکر مشهد

zaker-hotel-mashhad.jpg

هتل ذاکر مشهد 3 ستاره در خیابان امام رضا(ع) مشهد واقع شده و در سال 1395 بنا شده است.این هتل تنها ده دقیقه با حرم امام ضا(ع) فاصله دارد.هتل ذاکر از 40 اتاق تشکیل شده که دارای سوئیت های 2،3،4 تخته می باشد.تمای اتاق ها دارای خدماتی شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال و... می شود.رستوران این هتل ظرفیت 60 نفر را دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی طبخ می شود و آماده پذیرایی از زائران تور مشهد است.مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب  هستند این هتل گزینه مناسبی است.

zaker-hotel-mashhad1.jpg

امکانات هتل ذاکر مشهد

پذیرش 24 ساعته، خدمات نظافت اتاق ها، ترانسفر تا حرم مطهر، خشکشویی و لباسشویی، پارکینگ ، سرویس صبحانه، نماز خانه و ... 

zaker-hotel-mashhad4.jpg

 

 

هتل ایرانا مشهد

HOTEL-IRANA-MASHHAD.jpg

هتل ایرانا مشهد در شمار هتل های 3 ستاره محسوب می شود.این هتل در خیابان امام رضا 48 قرار دارد و تا حرم 10 دقیقه فاصله دارد.از  هتل تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل شامل 20 اتاق است که دارای امکاناتی نظیر اینترنت ، تلویزیون و ماهواره ، تخت راحتی ، میز آرایش ، حمام و لوازم بهداشتی ، مینی یخچال و... می باشد.

HOTEL-IRANA-MASHHAD1.jpg

امکانات هتل ایرانا مشهد

پذیرش 24 ساعته، اینترنت، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، گشت درون شهری و... مسافران تور مشهد که به دنبال هتل با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

HOTEL-IRANA-MASHHAD2.jpg

 

هتل اسپینو مشهد

 

espino-mashhad-hotel2.jpg

هتل اسپینو 3 ستاره در سال 1393 در مشهد افتتاح شده است.این مجتمع از 8 طبقه و 37 واحد تشکیل شده است.این هتل دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته نیز می باشد ور در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام و .. نیز می باشد و مسافران تور مشهد در این هتل احساس آزرامش می کنند.این هتل دارای دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها، رستوران، اینترنت، لابی، کافی شاپ و ... نیز می باشد.

 

espino-mashhad-hotel.jpg

espino-mashhad-hotel3.jpg

espino-mashhad-hotel4.jpg

espino-mashhad-hotel1.jpg

فاصله تابازار رضا مشهد:4 دقیقه با ماشین

فاصله تاحرم امام رضا علیه السلام : 6 دقیقه با ماشین

فاصله تاایستگاه راه آهن شهر مشهد : 9 دقیقه با ماشین

فاصله تاپایانه مسافربری مشهد : 10 دقیقه با ماشین

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل 4 ستاره آزادی مشهد در خیابان آزادی مقابل باغ نادری واقع می باشد.این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا در نظر گرفته شده است. هتل آزادی به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آزادی_مشهد.jpg

_آزادی_مشهد_2.jpg

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، ماهواره، آسانسور، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، لابی، سالن کنفرانس،روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی،  لاندری، خشکشویی، فتوکپی و..

_آزادی_مشهد4.jpg

 

هتل چهار ستاره الماس مشهد :

هتل چهار ستاره الماس واقع در مشهد و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الأئمه با فاصله ای حدود 5 دقیقه تا حرم مطهر رضوی واقع شده است .این هتل با تنوع در انواع اتاقها,با مجهز ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و آسایشی روز دنیا با طراحی و معماری نوین میهمان نوازی مسافران تور مشهد را در فضای مدرن به یادگار می گذارداین هتل 9 طبقه در مجموع از 176 اتاق تشکیل شده است. در طبقه نهم این هتل سالن کنفرانس قرار گرفته است. میهمانان این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به حرم دسترسی داشته باشند.

_الماس_مشهد.jpg

_الماس_مشهد_1.jpg

 

امکاناتهتل الماس مشهد:

رستوارن، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس،پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت،تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره،  آرایشگاه، فروشگاه، خودپرداز، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد و...

_الماس_3.jpg

_الماس_4.jpg

 

هتل تارا مشهد :

هتل 4 ستاره تارا مشهد در سال 1374 در خیابان شیرازی معروف و در نزدیکی حرم امام رضا(ع) و ورودیصحن شیخ طوسی احداث شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق تشکیل شده است.  این هتل با حرم مطهر رضوی 6 دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه 25 دقیقه با این هتل و راه آهن 30 دقیقه با آن فاصله دارد.این هتل باخدمات خوب خود خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد بجا می گذارد.

_تارامشهد1.jpg

_تارامشهد2.jpg

امکانات هتل تارا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، لاندری،  صندوق امانات، تاکسی سرویس،سالن کنفرانس، پارکینگ، گشت شهری، سونا، جکوزی و...

_تارا_مشهد3.jpg

_تارا_مشهد4.jpg

 

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزدیکترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

 

هتل 4 ستاره سلام مشهد :

هتل 4 ستاره سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع احداث شده است.ااین هتل در مجموع 28 اتاق دارد و در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است. ترمینال 12 دقیقه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

_سلام_2.jpg

امکانات هتل سلام مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری،لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و...

_سلام_1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ارمنستان هتل ۴ ستاره آکواتک ایروان است که در مرکز شهر ایروان در کشورارمنستان قرار گرفته است. شهرایروان ارمنستان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است که دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.این هتل برای مسافران تور ارمنستان ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری فراهم کرده است تا مسافران خود نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل اتاقی برای کودکان مسافران تور ارمنستان, مرکز خرید, باغی سر سبز و زیبا می باشد. مسافران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

امکانات هتل آکواتک ایروان ارمنستان:

خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مسافران تور ارمنستان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز, ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر سرپوشیده وهم استخر روباز,سلامت وآبگرم و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل هیلتون ارمنستان

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ارمنستان هتل هیلتون است که در ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل هیلتون ارمنستاندارای 176 اتاق تمیز با امکانات عالی و خوب از جمله تلویزیون های LCD با سایز 32 اینچ،میزکار،مینی بار و یک بالکن زیبا با چشم اندازی فوق العاده رو به شهر که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.از امکانات این هتل می توان گفت بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا که برای  مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای ایتالیایی همراه با نوشیدنی های عالی می باشد. هتل هیلتون ارمنستان تا میدان جمهوری 10 دقیقه بصورت پیاده و تا کارخانه شراب و کنیاک سازی آرارات فقط 15 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور ارمنستان به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل هیلتون ارمنستان:

استخر, مرکز فیتنس, کارکنان چند زبانه, سالن بدن سازی برای تور ارمنستان, اجاره اتومبیل, بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری و در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود. 

 

 

 

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافی، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

هتل های 5 ستاره ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

 

 مجلل ترین هتل 5 ستاره ارمنستان هتل لاتار است که در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است. این هتل دارای 19 اتاق مجلل می باشد که همه اتاق ها دارای تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه برای مسافران تور ارمنستان می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مسافران تور ارمنستان به صورت رایگان به این فرودگاه می روند. مسافران تور ارمنستان می توانند با این هتل سفر خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان، بار، رستوران و...

 

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خیابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت ,رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در کنار پارک حق تاناک نزدیک به مرکز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و تریاهای هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان می باشد که در مرکز قدیمی‌ترین و معروفترین مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و مجلل با امکاناتی عالی از جمله تلوزیون, اینترنت, سشوار, یخچال و.. که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستانسونا، سالن ورزش، استخر به صورت رایگان فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به الین هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان: 

استخر سر باز، سونا، سولاریوم ، سالن ماساژ و زیبایی برای مسافران تور ارمنستان, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و... که در اختیار تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

هتل های 4 ستاره دبی

هتل ریزنچر دبی

هتل ریزنچر 4 ستاره واقع در دبی و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید امارت و برج خلیفه فاصله دارد.اتاق های این هتل از رنگ روشن و چیدمان منحصر به فرد استفاده شده است در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، حمام، تلویزیون صفحه تخت و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و مسافران با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند و شما مسافران عزیز می توان عصر را به تراس هتل بروید و از نمای زیبا برج خلیفه لذت ببرید.این هتل دارای خدماتی نظیر باشگاه، سونا و جکوزی، استخر، سال بدنسازی و ... 

rezencher-dubai3.jpg

rezencher-dubai1.jpg

rezencher-dubai2.jpg

rezencher-dubai.jpg

 

 

هتل کورل الخوری دبی

Dubai-Coral-Al-Khoory.jpg

هتل کورل الخوری دبی 4 ستاره در منطقه البرشا شهر دبی قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی نزدیک مرکز اسکی،10 دقیقه تا بازار امارات، 3کیلومتر تا ساحل جمیرا و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا در 6 طبقه و از 166 باب تشکیل شده است.این هتل دارای امکاناتی نظیر: لابی با  پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات،سالن  کنفرانس ، خدمات خشک‏شویی ، سرو غذا در اتاق، صرافی، آسانسور، رستوران ( انواع غذاهای عربی و اروپایی سرو می شود) و هتل کلاب تفریحی ، پارکینگ ،استخر،مرکز تناسب اندام،سونا و بخار،زمین گلف و ...هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما میهمانان با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را سپری کنید.

Dubai-Coral-Al-Khoory2.jpg

Dubai-Coral-Al-Khoory1.jpg

Dubai-Coral-Al-Khoory6.jpg

Dubai-Coral-Al-Khoory5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبیبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha,  Dubai, United Arab Emirates

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی واقع شده است. این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن قرار دارد از این رو امکان دسترسی راحت به دیگر مناطق دبی را برای گردشگران تور دبی فراهم آورده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه، تا خور دبی 7 کیلومتر، تا موزه دبی 1.7 کیلومتر، تا مرکز خرید برجمان 1.4 کیلومتر، تا بازار مینا 1.7 کیلومتر و تا نمایشگاه دبی 4 کیلومتر می باشد .این هتل از 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه تشکیل شده است که  تمامی اتاق ها مجهز به سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند. این هتل چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه را که بسیار بی نظیر و آرامش بخش است برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی :

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، خدمات تور و گردش برای میهمانان تور دبی ، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ، رستوران و ... 

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل جا اوشن ویو دبی

_جا_اوشن_ویو_دبی_1.jpg

هتل جا اوشن ویو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از 342 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی هستند. این هتل دبی همچنین دارای یک باشگاه مجهز می باشد تا میهمانان تور دبی بتوانند در آن به تمرینات ورزشی پرداخته و بعد از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت  ببرند و یا از خدمات ماساژ بهره ببرند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. فاصله این هتل تا مارینا مال 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه رانندگی می باشد. 

آدرس هتل جا اوشن ویو دبی : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach ResidenceDubai 26500United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

 رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_جا_اوشن_ویو_دبی_2.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد