توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 4 ستاره دبی

هتل ریزنچر دبی

هتل ریزنچر 4 ستاره واقع در دبی و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید امارت و برج خلیفه فاصله دارد.اتاق های این هتل از رنگ روشن و چیدمان منحصر به فرد استفاده شده است در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، حمام، تلویزیون صفحه تخت و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و مسافران با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می کنند و شما مسافران عزیز می توان عصر را به تراس هتل بروید و از نمای زیبا برج خلیفه لذت ببرید.این هتل دارای خدماتی نظیر باشگاه، سونا و جکوزی، استخر، سال بدنسازی و ... 

rezencher-dubai3.jpg

rezencher-dubai1.jpg

rezencher-dubai2.jpg

rezencher-dubai.jpg

 

 

هتل کورل الخوری دبی

Dubai-Coral-Al-Khoory.jpg

هتل کورل الخوری دبی 4 ستاره در منطقه البرشا شهر دبی قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی نزدیک مرکز اسکی،10 دقیقه تا بازار امارات، 3کیلومتر تا ساحل جمیرا و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا در 6 طبقه و از 166 باب تشکیل شده است.این هتل دارای امکاناتی نظیر: لابی با  پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات،سالن  کنفرانس ، خدمات خشک‏شویی ، سرو غذا در اتاق، صرافی، آسانسور، رستوران ( انواع غذاهای عربی و اروپایی سرو می شود) و هتل کلاب تفریحی ، پارکینگ ،استخر،مرکز تناسب اندام،سونا و بخار،زمین گلف و ...هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما میهمانان با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را سپری کنید.

Dubai-Coral-Al-Khoory2.jpg

Dubai-Coral-Al-Khoory1.jpg

Dubai-Coral-Al-Khoory6.jpg

Dubai-Coral-Al-Khoory5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبیبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha,  Dubai, United Arab Emirates

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل مجستیک تاور دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در بر دبی واقع شده است. این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن قرار دارد از این رو امکان دسترسی راحت به دیگر مناطق دبی را برای گردشگران تور دبی فراهم آورده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 15 دقیقه، تا خور دبی 7 کیلومتر، تا موزه دبی 1.7 کیلومتر، تا مرکز خرید برجمان 1.4 کیلومتر، تا بازار مینا 1.7 کیلومتر و تا نمایشگاه دبی 4 کیلومتر می باشد .این هتل از 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه تشکیل شده است که  تمامی اتاق ها مجهز به سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند. این هتل چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه را که بسیار بی نظیر و آرامش بخش است برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی :

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، خدمات تور و گردش برای میهمانان تور دبی ، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی ، پارکینگ، رستوران و ... 

هتل مجستیک تاور دبی

 

هتل جا اوشن ویو دبی

_جا_اوشن_ویو_دبی_1.jpg

هتل جا اوشن ویو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از 342 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای بالکن می باشند و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی هستند. این هتل دبی همچنین دارای یک باشگاه مجهز می باشد تا میهمانان تور دبی بتوانند در آن به تمرینات ورزشی پرداخته و بعد از آن از آبتنی در استخر یا سونا لذت  ببرند و یا از خدمات ماساژ بهره ببرند و خستگی باشگاه را از تن بدر برند. در قسمت خدمات گردشگری هتل نیز می توان ترتیب گردش در تفرجگاه های این شهر را به راحتی فراهم کرد. فاصله این هتل تا مارینا مال 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه رانندگی می باشد. 

آدرس هتل جا اوشن ویو دبی : The Walk, Dubai Marina | Jumeirah Beach ResidenceDubai 26500United Arab Emirates 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی

 رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_جا_اوشن_ویو_دبی_2.jpg

_جا_اوشن_ویو_دبی_3.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.