توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

جاذبه های گردشگری کیش

     آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، آب انبار کیش است که در سال 1372 در منطقه شهر حریره، در مجاورت درخت سبز، با معماری چشم نواز بنا شده است.

به تمامی گردشگران تور کیش تماشای این مرکز تفریحی پیشنهاد میشود. در گذشته در آب انبار کیش، آب آشامیدنی مورد نیاز محوطه به همراه 5 بادگیر ذخیره می شد. البته بادگیر ها وظیفه خنک کردن آب انبار را نیز داشتند که امروزه آب انبار کیش جز یکی از مراکز توریستی جزیره شده، همچنین این جاذبه گردشگری به سبک شهر یزد ساخته شده است و نظر اکثر گردشگرانتور کیش را جلب کرده است. 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربی جزیره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در این آبادی تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طایفه ای غیر بومی به نام گودار (گودر) در جنوب شرقی این روستا مستقر شده اند که دارای رنگ پوست تیره و لهجه ای خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخیز و سرسبز بوده و بیشه انبوهی از انواع درختان بومی در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، این منطقه همچنین به نام افسانه ی ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زیباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک ریسمان به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا بسیار بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن ساحل کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 لغایت 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان زیبا لذت ببرند.

 خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش که در قدیمی ترین محله جزیره کیش واقع شده، به همت بومیان کیش راه اندازی شده و قدمتی 200 ساله دارد.این مکان دارای 200 متر مربع مساحت بوده و متشکل از 15 اتاق و 2 حیاط مجلسی و خانوادگی می باشد و به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگی و صنایع دستی بومیان کیش و توسعه گردشگری،با موافقت سازمان منطقه آزاد کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل شده که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان جزیره کیش می باشدخانه مردم شناسی برای بومیان کیش به ویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مکتب خانه و فراگیری قرآن دارای جایگاه ویژه ای بوده و به حاج عبدالله ابن شاهین یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین اشخاص بومی کیش تعلق داشته،این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشته و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

حدود هزار بافت سنتی و معماری این خانه با وسایل و امکانات سنتی آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هایی از آن نیز با استفاده از مصالح بومی بازسازی شده است.حیاط آن دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از مسافران تور کیش است.لازم به ذکر است که زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند اما حیاط خانوادگی یا همان (زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشته اند. این مکان همچنین از بخش هایی مثل مجلس (اتاق مهمان مردان)، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشکیل شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقی جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهایی جهت تفریح و سرگرمی کودکان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل پاییزان مشهد

paeezan1.jpg

هتل پاییزان مشهد از جمله هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و  با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد می باشد.این هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.

paeezan2.jpg

paeezan4.jpg

هتل پاییزان مشهد هتلی با قیمت ارزان و مناسب بوده که دارای آپارتمان های یک و دو خوابه می باشد. امکانات اتاق های این هتل مشهد نیز شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوب و راحتی را در این اتاق ها تجربه نمایند.

paeezan6.jpg

paeezan5.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

از جمله امکانات هتل پاییزان مشهد می توان به : لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

paeezan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.


هتل کنعان مشهد

kanaan1.jpg

هتل کنعان مشهد از جمله هتل آپارتمان های خوب مشهد است که در سال 1386 در خیابان امام رضا به بهره برداری رسیده و  با فاصله 10 دقیقه ای که تا حرم مطهر رضوی دارد، باعث رفت و آمد آسان زائران شده است.این هتل دارای 4 طبقه و 28 باب سوئیت آپارتمان می باشد که در اختیار مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

kanaan5.jpg

امکانات هتل کنعان مشهد:

پارکینگ , لاندری , رستوران, کافی شاپ, کافی نت, تلفن سانترال, سیستم صوت و تصویر, شبکه مرکزی پخش فیلم , تاکسی سرویس و پذیرایی روم سرویس, لابی مجلل با دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد ,سیستم های تهویه مطبوع , محیطی دلپذیر و...از جمله امکانات هتل کنعان مشهد می باشند. کافی شاپ و رستوران هتل نیز با طراحی مدرن و بی نظیر , همراه با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی , انواع دسر و نوشیدنی های سرد و گرم , در فضایی آرام و دنج آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

kanaan3.jpg

kanaan2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان تندیس مشهد

tandis2.jpg

هتل تندیس مشهد تک ستاره یکی از هتل آپارتمانهای مشهد  که در خیابان امام رضا 10 قرار دارد.از این هتل تا حرم مطهر 10 دقیقه ،تا فرودگاه ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه  فاصله دارد.این هتل زیبا دارای اتاق های 1 خوابه و سوئیت می باشد و دارای کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می باشد. از امکانات هتل آپارتمان تندیس می توان به رستوران ،آسانسور ، لابی و دارای فضایی زیبا اشاره کرد که در اختیار زائران تور مشهد قرار می دهد.

tandis1.jpg

tandis.jpg

هتل آپارتمان تندیس مشهد به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور مشهد پذیرایی می نماید.

هتل زاگرس مشهد

zagros1.jpg

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد هتل زاگرس مشهد می باشد که در سال ۱۳۸۸در خیابان طبرسی بنا شده و و آخرین بازسازی آن نیز در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی بوده و مسافران تور مشهد با ۲۰ دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

zagros2.jpg

امکانات هتل زاگرس مشهد:

هتل زاگرس مشهد مجهز به سوئیت و آپارتمان بوده که در ۴۱ واحد با ظرفیت 140 تخت و در 6 طبقه احداث شده است.از جمله امکانات هتل زاگرس مشهد می توان به : رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات مرکزی و دیگر امکانات اشاره کرد که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده  پذیرایی و خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد.

zagros4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل دانش مشهد

danesh1.jpg

هتل دانش مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا،خیابان دانش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد.این هتل دارای 20 اتاق و 40 تخت بوده و با کادری مجرب آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

danesh4.jpg

danesh3.jpg

امکانات هتل دانش مشهد:

رستوران،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، صندوق امانات ، پارکینگ ، رستوران ، خشکشویی، حمل و نقل به حرم و...از جمله امکانات هتل دانش مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

danesh2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب  مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه


هتل های شیک آنتالیا

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.


هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است.این هتل 4 ستاره در مجموع دارای 172 اتاق می باشد.این هتل در کنار دریا واقع شده است و یک سالن کنفرانس نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. همچنین یک صرافی برای دسترسی گردشگران در نظر گرفته شده است. فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار،صندوق،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

reksossangit1.jpg

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا است که در سال 2005 تاسیس و درتاریخ 2011 بازسازی شده است.این هتل در منطقه بلدیبی واقع درجاده کمر ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد و تا مرکز شهرآنتالیا 25 کیلومتر و تا فرودگاه 50 کیلومتر(مدت ترانسفر 45 دقیقه ) فاصله دارد.این هتل همچنین دومین هتل دارای چشمه های آب معدنی است که انواع درمان های مربوط به سلامتی و زیبایی جسمی و روحی را برای مسافران تور آنتالیا عرضه داشته است. چشمه ی آب معدنی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 8 هزار متر مربع وسعت می باشد که به دلیل عظمت و امکانات و سرویس دهی فوق العاده ای که داشته، مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 reksossangit3.jpg

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 1094 اتاق استاندارد،خانوادگی جکوزی دار و ویلای مدرن بوده که تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز ساحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد.این هتل می تواند تا 3000 میهمان را در 1107 اتاق با امکانات عالی پذیرا باشدلازم به ذکر است که ساعت ورود به هتل ۱۴ بعدازظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر می باشد.این اتاق ها برای بچه های زیر ۱۲سال، اگر از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند و تخت اضافی نیز نیاز نداشته باشند، رایگان بوده و همچنین به بچه های های زیر ۳ سال به صورت رایگان تخت های مخصوص داده می شود. به هر اتاق فقط یک تخت اضافی تعلق گرفته و هر تخت اضافی که مورد نیاز مسافران تور آنتالیا باشد باید مورد تایید مدیریت قرار گرفته شود.

reksossangit5.jpg

reksossangit6.jpg

reksossangit4.jpg

امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا:

رستوران،استخر سر پوشیده و روباز،حمام ترکی،بوفه و پارک کودک،پرستار کودک،جکوزی،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی؛سونا،ورزشهای آبی،ماساژ،دارت؛سینما،پینگ پونگ،پزشک،آرایشگاه و... از جمله امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

reksossangit2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

RAMADARIZORT.jpg

 هتل رامادا ریزورت لارا در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 افتتاح شده و این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد.این هتل لوکس در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از این هتل زیبا تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی هتل رامادا در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد. هتل رامادا از 380 اتاق تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها زیبا است. گردشگران تور آنتالیابا انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

RAMADARIZORT5.jpg

 امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

RAMADARIZORT4.jpg

RAMADARIZORT2.jpg


RAMADARIZORT3.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

cervansaray1.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در سال 2005 میلادی ، در منطقه لارا و با مساحتی بالغ بر 110000 متر مربع احداث شده است. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه 9 کیلومتر فاصله دارد.این هتل که به شکل U ساخته شده، دارای دکوراسیونی پیچیده و کمال گرا می باشد.امکانات عالی این هتل سفری خوب و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیافراهم می آورد.

cervansaray6.jpg

هتل کروانسرای لارا آنتالیا 579 اتاق دارد که تمام آنها دارای امکاناتی نظیر : بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت می باشند.البته بسته به نوع اتاقبرخی امکانات فوق می‌توانند تغییر کنند.همچنین میهمانان تور آنتالیا می توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند ،استفاده نمایند.

cervansaray2.jpg

cervansaray4.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا می توان به :رستوران اصلی،رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی ، رستوران ایتالیایی، فست فود، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، حمام بخار، ۶زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، باشگاه ورزشی، قایق‌ موزی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، غواصی، موج‌سواری، دریانوردی، کلک‌سواری، ژیمناستیک، قایق پدالی، تنیس، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت، بولینگ، گلف مینیاتوری، آیروبیک، آیروبیک استپ و آیروبیک در آب اشاره کرد.

cervansaray3.jpg

cervansaray5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96


هتل های 4 ستاره روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه یکی از شیک ترین و زیباترین هتل های 4 ستاره شهر مسکو روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه که به دنبال هتلی آرام و مجلل هستند، مناسب ترین گزینه می باشد.

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه دارای اتاق هایی تمیز و شیک می باشد که همه پنجره های آنها دو جداره بوده و از ورود هر گونه سر و صدا به داخل اتاق جلو گیری می کند.طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و به گونه ای است که مورد توجه و استقبال مسافران روسیه می باشد.همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون: یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان و... می باشند.رستوران هتل نیز با طبخ انواع غذاهای اروپایی و روسی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه:

رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه، صبحانه در اتاق، لباسشویی و خشکشویی، استخر، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه هدایا و سوغات، پذیرش شبانه روزی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) برای گردش در روسیه و دیدن مکان های تاریخی آن،سوئیت های مخصوص نو عروسان و...از جمله امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه می باشند که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت نووی آربات روسیه

از جمله بهترین هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره مسکو روسیه در بین جگردشگران تور روسیه می توان به هتل ماریوت نووی آربات در مرکز شهر مسکو روسیه قرار دارد اشاره کرد. فاصله این هتل تا مرکز تجاری و نمایشگاه مسکو فقط 10 دقیقه رانندگی و ده دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو اسمولنسکایا Smolenskaya می باشد. هتل ماریوت نووی آربات انتخابی مناسبی برای گردشگرانتور روسیه علاقه مند به پیاده روی ، موزه و معماری می باشد و همچنین در اطراف این هتل انواع رستورانها و کافه ها از قبیل رستوران آمریکایی ترانتینو ، رستوران آذربایجانی باراشکا ، فست فود ایتالیایی کانتینتا آنتینوری ، کافه بین المللی سفید و ... می باشد . این هتل دارای 234 اتاق بسیار لوکس و مدرن و سوئیتهایی بزرگ مجهز به آخرین تکنولوژی روز با چشم اند ازی زیبا از شهر مسکو روسیه می باشد . برخی امکانات اتاقها شامل تهویه مطبوع ، تلویزیون فلت ، مینی بار و دیوارهای عایق صدا  ... می باشد .

 

 

 امکانات هتل ماریوت نووی آربات روسیه :

مسافران تور روسیه می توانند در رستوران گوستینا  Gostina هتل انواع غذاهای بین المللی را سفارش داده و در خانه استیک نیویورک آن New York Steakhouse لذیذترین استیکها را میل نمایند همچنین هتل خدماتی از قبیل ترانسپورت فرودگاهی، خدمات 24 ساعته اتاق، مرکز تناسب اندام ، wifi رایگان، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خانه داری روزانه ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، ویلچیر در دسترس، امکان اجاره ماشین ، تاکسی سرویس ،  نگهبانی 24 ساعته، 4 اتاق ملاقات ،پارکینگ مهیا دیده است.از دیگر ویژگیهای هتل ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضای هتل است و همچنین بهمراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.

 

جهت رزرو و اطلاع از سایر تور روسیه با ما تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه از جمله هتل های 4 ستاره و شیک مسکو روسیه می باشد. گردشگران تور روسیه با اقامت در این هتل می توانند به آسانی و با یک پیاده روی کمتر از 10 دقیقه به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه :

هتل کاترینا سیتی مسکو روسیه 92 اتاق دارد که همه آنها لوکس و شیک بوده و از امکاناتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، گاو صندوق ، مبلمان شیک و ....برخوردار می باشند.رستوران این هتل نیزانواع غذاهای روسی و اروپایی را برای میهمانانتور روسیه طبخ می کند. همچنین مسافران می توانند از سالن بدنسازی و استخر هتل نیز استفاده کرده و بهترین اوقات را در این مکان سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سوچی روسیه می باشد. موقعیت این هتل لوکس و زیبا به گونه است که مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به پیست اسکی و فرودگاه بین المللی سوچی دارند.

هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه دارای 303 اتاق در ۵ طبقه می باشد. کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر: مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون صفحه تخت ، وای فای ، یخچال  و.....می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند در سالن های ورزشی هتل به ورزش مورد علاقه خود پرداخته و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری نمایند.این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند انواع غذاهای روسی ، اروپایی و بین المللی را انتخاب و سفارش دهند. 

امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه:

رستوران، کافی شاپ، سالن های ورزشی،اتاق های شیک و تمیز، سرویس نگه داری از کودک ، امکانات ویژه برای معلولان ، فروشگاه ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ،گیم نت و ....از جمله امکانات هتل گورکی پانوراما سوچی روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

هتل های 5 ستاره دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که نزدیک مرکز خرید ریف دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه و تا نقاط توریستی آن کمتر از 7 دقیقه می باشد.بدین ترتیب مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل آسیانا دبی 150 اتاق دارد که همه آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت و...می باشند.این هتل همچنین یک استخر در فضای باز و آبگرم دارد و مسافران تور دبی می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن نیز استفاده نمایند.در رستوران های هتل انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی سرو شده و کارکنان این هتل نیز به زبان های مختلف صحبت می کنند.

امکانات هتل آسیانا دبی:

رستوران , اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه , دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیانا دبی می باشند که در اختیار همه میهمانانتور دبی قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل دبی است که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است.فاصله این هتل  تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و شرایط و امکانات خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسافران تور دبی بوده است.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 484 اتاق شیک بوده که رنگ آمیزی آنها بسیار شاد و مدرن است. لازم به ذکر است تمام این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشند. این هتل با خدمات منحصربه فردی که دارد، باعث ایجاد لحظات خوب و به یاد ماندنی برای میهمانان تور دبی می شود.

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

از جمله امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی می توان به: ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سونا و ...اشاره کرد که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

 

هتل پولمن سیتی سنتر دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل در سال 1997 و در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر، تا نمایشگاه 2.6 کیلومتر، تا برج دبی 2.6 کیلومتر و تا پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۱۵ کیلومتر می باشد.این هتل دارای 361 اتاق است و با خدمات و امکانات خوبی که ارائه می دهد،باعث استقبال مسافران تور دبی شده است.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی :

رستوران با ارائه غذاهای بین المللی و مراکشی و یونانی، ۴ بار با انواع نوشیدنی، تنیس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلی های مخصوص و تخته شیرجه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، یک سالن بدنسازی مجهز ، انواع ماساژ ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری رستورانی شیک و مدرن و بار ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، بالکن ، سرویس نگه داری از کودک و... از جمله امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی می باشند که در اختیار میهمانان تور دبیمی باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی یکی از هتل های 5 ستاره و شیک دبی می باشد که در خیابان شیخ زائد دبی احداث شده است. این هتل نزدیک پارک Park Place بوده مسافران تور دبی دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers و نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهند داشت. همچنین فاصله این هتل تا مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز 5 کیلومتر می باشد.

هتل نسیما رویال دبی دارای 471 اتاق شیک بوده  که دکوراسیون آنها مدرن و به روز و با رنگ آمیزی شاد می باشد .همه این اتاق ها دارای امکاناتی همچون وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... برای مسافران تور دبیمی باشند.

امکانات هتل نسیما رویال دبی:

از جمله امکانات رفاهی هتل نسیما رویال دبی می توان به: استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوفتیل دبی

هتل سوفتیل دبی از جمله هتل های شیک 5 ستاره دبی می باشدکه در منطقه ساحلی جمیرا دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا مدیا سیتی و اینترنت سیتی دبی و منطقه جبل علی با ماشین 7 دقیقه ،تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر، تا دبی مارینا 10 دقیقه رانندگی ، تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه 20 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین‌المللی دبی 30 کیلومتر می باشد که مسافران تور دبی دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

هتل سوفتیل دبی دارای اتاق هایی با طراحی و چیدمان مدرن و شیک است که تمام آنها امکاناتی همچون: تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع ، وای فای رایگان و....دارند. اگر مسافران تور دبی یکی از سوئیت‌ها یا آپارتمان‌ها را انتخاب کنند، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق ناهارخوری به همراه یک حمام اختصاصی با امکاناتی از برندهای معروف هرمس یا لانوین در اختیارشان خواهد بود.

امکانات هتل سوفتیل دبی:

از جمله امکانات هتل سوفتیل دبی می توان به : ساحل اختصاصی،سه استخر و کلوپ بازی کودکان،مرکز سلامت و آبگرم سو 28 اتاق سرویس‌دهی،استخر آب دریا، سونا و سرویس‌های زیبایی فرانسوی شامل ماساژ و اتاق‌های تمدد اعصاب عمیق را به شما ارائه خواهد کرد. مرکز تناسب‌اندام ، اسکله قایق‌سواری ، 2 زمین تنیس، رستوران،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی می باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

تور دبی از مشهد