توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا در منطقه لارا احدا ث شده است. این هتل در مجموع از 274 اتاق تشکیل شده است. در فاصله‌ی ٢٠٠ متری هتل، ایستگاه حمل و نقل عمومی وجود دارد و مرکز توریستی لارا 1 کیلومتر و ساحل لارا 6 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا فقط 5 کیلومتر تا آنتالیا و حدود 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.

_کلاب_فالکن_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، ماساژ، استخر روباز،سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، کلوپ باDJ و... . مسافران تور آنتالیا 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلاب_فالکن_آنتالیا_3.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا_2.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا.jpg

 

هتل 4 ستاره لارا پارک آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق تشکیل شده است. هتل لارا پارک 8 کلیومتر از فرودگاه آنتالیا و 12 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا با ساحل اختصاصی خود ۲۰۰ متر فاصله دارد همچنین از یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی نیز برخوردار می باشد.

 _لارا_پارک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل لارا پارک آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، اتو کشی، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر سرباز، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_لارا_پارک_آنتالیا_3.jpg

 

_لارا_پارک_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تور کیش تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95


هتل های 4 ستاره کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، کافی شاپ و ...

 

 

هتل هلیا کیش

 

_هلیا_کیش_1.jpg

 

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

 

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

 

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

آدرس هتل هلیا کیش : کیش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هلیا

 

امکانات هتل هلیا کیش

 

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

هتل های 5 ستاره دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل برج العرب دبی

 

هتل برج العرب دبی در شمار هتل های 7 ستاره دبی قرار دارد و یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در 280 متری از ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل به سبک خاصی طراحی شده و معماری آن مثل بادبان کشتی می باشد. این هتل 231 متر ارتفاع، 70 طبقه و 202 سوئیت کاملا لوکس دارد. به دلیل طراحی منحصر به فرد هتل برج العرب دبی آن را به عنوان سنبل جهان عرب می دانند ولی طراحان غربی نمای رو به ساحل این هتل را به صورت صلیب طراحی کرده اند. رستوران این هتل یکی از 10 رستوران برتر دنیا می باشد. بلند ترین لابی آتریوم در جهان متعلق به این هتل است و اگر شما میهمانان تور دبی در لابی بایستید به سقف هتل نگاه کنید ، متوجه عظمت سازه ای که در آن اقامت دارید خواهید شد . با توجه به اندازه بسیار وسیع برج العرب دبی، این هتل تنها 202 سوئیت دارد و علت آن هم بزرگ بودن همه ی سوئیت های برج العرب است .ساخت برج العرب در زمان خودش حدود 650 میلیون دلار هزینه در بر داشت که با این حساب اگر سالیان سال همه سوئیت ها به بالاترین قیمت و تمام مدت اجاره داده شود ، با توجه به هزینه های جاری برج ، این سرمایه گذاری بازگشت نخواهد داشت. این هتل نمادی از شهر دبی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل برج العرب دبی:

پذیرایی و خوش آمد گویی از میهمانان تور دبی ، نوشیدنی، دسر و سبد میوه به محض رسیدن، ایکس باکس و پلی استیشن برای کودکان، کنترل امکانات سوئیت با ریموت، کلابرایگان، ساحل اختصاصی، پارک آبی رایگان، ست کامل لوازم بهداشتی و عطر و ادکلن برای خانم ها و آقایان مارک هرمس انگلستان، ترانسفر رایگان لوکس، پیشخدمت اختصاصی، این هتل دارای رستوران هاو غذاهای متفاوتی است که در بالای هتل قرار دارد و میهمانان تور دبی برای رفتن به این رستوران ها باید از آسانسورهای شیشه ای استفاده کنند. یکی دیگر از رستوران های این هتل رستوران المهرا می باشد که در آن اکواریوم غول پیکری با ماهی های بسیار زیبا وجود دارد این رستوران با زیبایی خیره کننده همواره توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند.

 

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95


هتل های 4 ستاره دبی

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

 

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 


مطالب مرتبط :

تور دبی اردیبهشت 95

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95