توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهراستانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند .

 

 هتل گلدن ایج ۱ استانبول

هتل گلدن ایج 1 استانبول در مجاورت میدان تقسیم استانبول قرار گرفته است .ایستگاه مترو تقسیم که این ناحیه را به سایر مناطق شهر متصل می کند، در فاصله ی ۵ دقیقه ای قرار گرفته است. خیابان پرتحرک استقلال نیز ۲۰۰ متر تا اینجا فاصله دارد که مملو از رستوران ها و مغازه های معروف می باشد.

 امکانات  هتل گلدن ایج ۱ استانبول :
اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمانی به سبک ترکیه ای تزئین شده اند و امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی برای هر اتاق تعبیه شده است. اتاق نشیمن هرکدام نیز جدا بوده و با کاناپه های بسیار راحت تجهیز شده اند.امکانات اتاقها شامل سیستم حرارتی و برودتی مرکزی . خشکشویی و اتوشویی .سالن کنفرانس . استخر روباز . حمام . سونا . جکوزی و بیلیارد است .رستوران لوکوگ معمولا صبحانه را بصورت سلف سرویس و منوی ناهار و شام را بصورت سفارشی سرو می کند. کافه ی نوستالژی نیز در لابی هتل قرار گرفته و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را سرو می کند. اما کافه ای که در کنار استخر قرار گرفته معمولا انواع دسر و کوکتل های غربی و خوشمزه را ارائه می دهد. دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سرویس ماساژ و استخری در فضای باز ،مینی بار،سالن کنفرانس،سونا،جکوزی،بیلیارد و... از روی بالکن کافه نیز می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبول ارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل رویال تاور آنتالیا

هتل رویال تاور آنتالیا در مساحتی برابر 53000 متر مربع در سال 2011 بنا شده است و در ۱۷ کیلومتری منطقه‌ی ساحلی کمرآنتالیا قرار دارد و تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا فقط 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی مرکز خرید شی مال ، مرکز خرید لورا ، و ساحل BLM و همچنین مرکز خرید ترا سیتی و پارک Karnaval قرار دارد. و سرویس دهی هتل رویال تاور بصورت ALL می باشد.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا :

رستوران اصلی با چند رستوران با منوی جداگانه ، آمفی‌تئاتر ، چندین بار اعم از یک بار ساحلی و یک بار کنار استخر ، سونا اشاره کرد.امکانات اضافی برای هر اتاق نیز علاوه بر تلویزیون های ماهواره ای، یک اتاق مهمان شامل تخت با تشک های با کیفیت، دسترسی به اینترنت بی سیم، و تهویه مطبوع وجود دارد .مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنید.

 

هتل کلاب سرا  آنتالیا 

هتل کلاب سرا هتل مجلل و شیک در چند قدمی ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است.از ویژگیهای هتل میتوان به اتاق های مجلل ، استخر آب گرم ، مرکز زیبایی اندام و چندین استخر اشاره کرد. تمام اتاق‌های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است و طراحی داخلی آنها، از شکوه و رفاه کاخ‌های عثمانی نشان دارد. در هتل خدمات مراقبت از بدن و چهره ارائه می‌شود. مرکز تناسب اندام هتل نیز دارای تجهیزات مدرن بوده و به سرویس‌دهی مشغول‌اند. میهمانان تور آنتالیا از تنوع غذاهای بین المللی و ترکی رستوران هتل کلاب سرا میل نمائید و همزمان از سواحل نیلگون و دیدنی آنتالیا لذت ببرید. هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. مینی کلاب هتل، محیطی سرگرم‌کننده و در عین تحت نظارت و کنترل است .در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می‌شود، و مهمانان تور آنتالیا علاوه بر صرف غذا می‌توانند از تماشای مناظر پانورامای ساحل جنوبی آنتالیا لذت ببرند.


امکانات هتل کلاب سرا :
این هتل دارای رستوران آلاکارت ، موزیک زنده ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، استخر کودک ، مرکز بازی کودکان ، سرسره ، حمام بخار ، حمام ترک ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، سالن بدن سازی ، مرکزآبدرمانی ، سالن جشن ها و میهمانی ، سالن کنگره و سمینار ، تنیس ، تنیس روی میز ، اسکواش ، ورزش های دومیدانی ، ورزش های آبی ، قایق موتوری ، غواصی ، ورزش های زمینی ، فروشگاه ، آرایشگاه ، دکتر می باشد.

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کوه نوردی، مینی گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شیرجه، حمام ترکی، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، ورزشهای آبی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

جاذبه های گردشگری آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در آنتالیا می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی آنتالیا که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

karaen1.jpg

 

غار داملاتاش آنتالیا 

غار داملاتاش آنتالیا مکان مناسبی است برای گردشگران تورآنتالیا که در آن علاوه بر دیدن مناظر خارق العاده طبیعی امکان دیدن سنگهائی تغییر شکل یافته نیز وجود دارد. در این غار دیوارهای سنگی که به طرز خارق العاده ای در طول زمان تغییر شکل داده تصاویر بسیار زیبایی را خلق کرده اند.در همین محدوده موزه باستان شناسی و قوم نگاری نیز وجود دارد که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نمی باشد. (این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه جهت بازدید گردشگران باز می باشد). از مکانهای دیدنی دیگر این منطقه 3 غار دریائی بنام های فسفرلوماعارا به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان و شب تابی که در خود جای داده استوکیزلارماعاراسی غار دخترها که در گذشته محل نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریائی به شمار می آمده است  که دسترسی به این 3 غار با قایق امکان پذیرخواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تورآنتالیا  همراه شوید .

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96