توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.         

امکانات هتل :

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، فکس و کپی ، باشگاه ورزشی ، زمین گلف ، استخر روباز، سونا، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال ، آسانسور ، فروشگاه ، گاوصندوق ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، خدمات خانه داری ، اتاق جلسه ، امکانات ضیافت و... می باشد. آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

امکانات اتاق ها :

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است . متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است. کلیه اتاقها دارای : گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد . هتل هیلتون جمیرا دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل فورچون جراند دبی

هتل فورچون جراند دبی دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد که در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است . فاصله هتل ۱۵ دقیقه با ماشین تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه دبی فاصله دارد. این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و در فاصله 12 دقیقه ای بصورت پیاده تا ساحل قرار گرفته است. تور دبی نوروز 96 این امکان را به میهمانان عزیز می دهد که با انتخاب این هتل سفر خوشی را در خاطره خود ثبت کنند.

امکانات هتل :

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. اتاق های هتل مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات هتل :

هتل گرند حیات دبی خدمات بی نظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشد.

بابت خرید بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد. 

امکانات هتل :

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی نوروز 96 از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

‏امکانات اتاق ها :

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

جهت رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96 

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96 

هتل های ارزان استانبول

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول در نزدیکی دریای مارمارا در شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل امکانات ویژه ای برای آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 96 در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

هتل سینار استانبول با داشتن پرسنلی مجرب به خوبی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل لوکس دارای خدماتی نظیر : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ، سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد .

امکانات اتاق ها :

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز به امکانات رفاهی نظیر : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم و... می باشد.

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود  را مطرح نمایید.

  
جهت مشاوره و راهنمایی تور استانبول و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل های 5 ستاره کیش

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی  زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها  لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 150000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 هتل پارمیس 

  

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد.

 هتل پالاس

  

 

هتل های مشهد

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

هتل مدینه 1

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،رستوران گردان، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی، باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

هتل مدینه 3

هتل مدینه5

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدسمشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده  است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.  ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 133 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 33 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

مطالب مرتبط:

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

هتل های روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا  به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲۲ افتتاح شده است، قبل از  انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی که داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک  همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ماریوت سوچی روسیه

یکی از هتل های شیک روسیه هتل 4 ستاره ماریوت سوچی روسیه می باشد. هتل ماریوت روسیه دارای سوئیت  خانواده دیلاکس ، اتاق با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره کوچک ، سوئیت با چشم انداز کوهستان و سوئیت چهار تخت خوابه که هر کدام با امکانات عالی برای مسافران تور روسیه می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل  سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب لوکس، گاوصندوق،سشوار و لوازم آرایشی, محل نشیمن با کاناپه و تلویزیون صفحه تخت می باشند. از امکاناتی که هتل ماریوت سوچی روسیه برای مسافران تور روسیه فراه کرده است مرکز  اسپای رایگان با سونا، حمام بخار و استخر سر پوشیده, کافی شاپ و مرکز تناسب اندام می باشد.

 

امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه :

روم سرویس، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه)، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور روسیه، پذیرش و تحویل اتاق سریع، صرافی، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، سرویس اطلاع رسانی، پذیرش و تحویل اتاق خصوصی، خدمات نگهداری کودک و نوزاد، لباسشویی، خدمات لباسشویی، نظافت روزانه اتاق ها، سالن ملاقات/ مهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، خدمات اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و.... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه

هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه یکی از هتل های مجموعه توریستی ایزمایلو است که از جمله هتل های 4 ستارهروسیهمحسوب می شود.این هتل در فاصله 3.5 کیلومتری از پارک زیبا و دیدنی ایزمالوفسکی ‏واقع شده است، همچنین دسترسی به مناطق دیدنی، فرهنگی و تاریخی از این مکان امکان پذیر می باشد.مسافران تور روسیه نوروز 96 پس از طی مسیری 155 دقیقه ای با مترو می توانند به مرکز شهر مسکو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه:

996 اتاق, رستوران،اینترنت رایگان ،پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن زیبایی، خشکشویی، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته و ... از جمله امکانات رفاهی هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96