توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های مشهد

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.

هتل مدینه 1

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،رستوران گردان، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی، باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

هتل مدینه 3

هتل مدینه5

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدسمشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده  است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.  ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 133 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 33 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

مطالب مرتبط:

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.