توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

جاذبه های گردشگری کیش

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و بسته  به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و لحظات شادی را توریست های تور کیش بر روی اب به ارمغان خواهد اورد. برای استفاده از فلای بورد کیش هیچ نگرانی برای کسانی که تا به حال تجربه این ورزش را نداشته اند 30 دقیقه اموزش داده خواهد شد. 

جت اسکی در جزیره کیش

جت اسکی از ورزش های بسیار هیجان انگیز آبی است که همه ساله گردشگران زیادی را در تور کیشبه خود جذب کرده است . جت اسکی در اصل نام یک وسیله آبی است که نخستین بار توسط کمپانی ژاپنی کاوازاکی به بازار ارایه  شد.

اگرمی خواهید در تور کیش از این وسیله جذاب استفاده کنید باید به چند نکته توجه داشت :

به هر خانواده یا گروه بیش از یک دستگاه جت اسکی اجاره داده نمی شود

مطالعه درست و کامل کردن فرم اجاره جت اسکی

هر جت اسکی حداکثر 2 نفر ظرفیت دارد و افراد سنگین وزن باید به تنهایی جت سوار شوند

 عدم انجام هرگونه مانور آکروباتیک و خطرناک از جمله دور درجا زدن

به افراد کمتر از ۲۰ سال جت اسکی اجاره داده نمی شود مگر با همراهی مربی کلوپ و یا به همراهی همراه بالای بیست سال.

باید با هرگونه شناور صد متر فاصله داشته باشید.

 آقایان با پوشش شلوارک و نهایتا با مایو پاچه دار و خانمها از لباس بادگیری که کلوپ در اختیار آنان می گذارد تا لباس هاشان خیس نشود میتوانند استفاده کنند

 پرداخت هزینه جت اسکی و گرو گذاشتن کارت ملی و یا مبلغ یکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عیب های فنی دستگاه به عهده کلوپ می باشد، و ضمانت دریافتی بابت جبران قسمتی از خساراتی که ناشی از عدم توجه اجاره کننده و احیانا تصادفات و یا جریمه  است میباشد).

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

هتل های 5 ستاره دبی

هتل جمیرا بیچ دبی


هتل جمیرا بیچ دبی واقع در جمیرا دبی می باشد این هتل زیبا و مجلل با طراحی خاص و زیبا که نمایشی از همکاری عناصر طبیعی مانند آب , خاک , آتش و باد می باشد و دارای  600 اتاق رو به دریا با منظره زیبای هتل برج العرب و سوئیت و همچنین 19 ویلا با استخر های اختصاصی در کنار ساحل میباشد که شامل 12 زمین با باغ های بسیار زیباست. هتل جمیرا بیچ دبی نزدیک  به پارک آبی وایلدوادی، رستوران های بین المللی و  دارای ساحلی منحصر بفرد واقع است. و همین طور رستوران هتل با طراحی زیبا در داخل هتل و یکی در فضای باز با بالکنی بزرگ و زیبا با منظره ی درخت های جنگلی و جوی بسیار زیبا که از کنار آن میگذرد زیبایی آن را دوچندان کرده است طراحی شده است.اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار مهیج و دل پذیر می باشد.

  



امکانات هتل جمیرا بیچ دبی : 
صبحانه مجلل ، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی ،دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ، اینترنت پر سرعت در اتاقها و تمامی فضای هتل برای میهمانان تور دبی رایگان می باشد  پارک آبی رایگان , و سرویس رایگان به مرکز خرید امارات مال، پارکینگ خصوصی رایگان (رزرو در مورد نیاز)، نگهداری از کودک، و همچنین ترانسفر اختصاصی مجلل رفت و برگشت با هزینه  رایگان برای مسافران تور دبی در نظر گرفته شده است
 

 

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی با دو کیلومتر ساحل اختصاصی و همه اتاق ها با بالکنی اختصاصی منظره ای مشرف به دریای خلیج فارس یکی از لوکس ترین و شیک  ترین هتل های پنج ستاره دبی می باشد با رستوران هایی دارای انواع غذاها از سراسر جهان برای مسافران تور دبی  می باشد.

 

خدمات هتل القصر دبی :

این هتل خدمات بزرگی همچون استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز و دارای پارک آبی و تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره نمود. کارکنان ای هتل به چند زبان روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی مسلط می باشند و مسافران تور دبی به راحتی می توانند با انها صحبت کنند

 

  

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

 

هتل های 5 ستاره مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول دارای بهترین موقعیت در نزدیکی میدان تقسیم که قلب مدرن استانبول به شمار میرود و 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با احتیاجات انان ، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار  مسافران تور استانبول  قرار داده است.

 

خدمات هتل کریستال استانبول

دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،مرکز تفریحی مجهز که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا هست.با پرسنلی مجرب که تمام تلاش خود را می کنند تا مسافران تور استانبول سفری دل نشین و راحتی را داشته باشند در اطرافهتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان می باشد همچنین  ایستگاه های نزدیک تراموا و اتوبوس، دسترسی به اقصی نقاط شهر را آسان ساخته اند و این موقعیت هتل یکی از ویژگی برتر برای انتخاب این هتل برای اقامت میهمانان تور استانبول می باشد

هتل میم استانبول

یکی از هتل های خوب و زیبای استانبول هتل 4 ستاره میم استانبول است که در منطقه نیسنتاسی استانبول قرار گرفته است.هتل میم استانبول دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز و با امکانات مناسب و عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. کارکنان این هتل خوش رفتار و مسلط به زبان انگلیسی می باشند که از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میماستانبول در مجاورت میدان تقسیم و کاخ دلمابه می باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی 10 کیلومتر فاصله دارد. رستوران گائودی هتل میم استانبول دارای منو غذاهای بین المللی و ترکی برای مسافران تور استانبول می با شد . در این هتل کافه بار بسیار خوب که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشند.

 

امکانات هتل میم استانبول:

محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور استانبول ، فکس و کپی, اینترنت, خدمات خانه داری, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی, رستوران, کافه, بار و.... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.