توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دیوان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Divan Hotel

هتل دیوان استانبول Istanbul Divan Hotel یکی از هتل های 5 ستاره تقریبا نوساز می باشد و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد.یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد.رستوران های هتل دیوان استانبول با انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول ترکیه 23 کیلومتر می باشد.

-دیوان-استانبول.gif

-دیوان-استانبول-لابی-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته ، سرویس مراقبت از کودکان، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه، بار، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت ، فکس و کپی، خدمات خانه داری،سالن  بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و...

-دیوان-استانبول-لابی.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-1.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-3.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سلطانیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبولمی باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

-سلطانیه-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

-سلطانیه-استانبول-لابی.gif

-سلطانیه-استانبول-رستوران.gif

-سلطانیه-استانبول-استخر.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-2.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

 


جاذبه های گردشگری ارمنستان

قلعه تاتیو ارمنستان

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسی ارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

صومعه الاوردی ارمنستان

 

صومعه الاوردی ارمنستان در قرن 6 ساخته شده ولی ساخت کلیسا جامع در قرن 11 صورت گرفت.این کلیسا یکی از مشهورترین مکان های دیدنی شهر ارمنستان است.گردشگران  تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

alaverdi.jpg

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد


هتل های 3 ستاره دبی

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

هتل سنت جورج دبی

 

هتل سنت جورج دبی

 

هتل سنت جورج دبی در شمار هتل های  3 ستاره دبی قرار دارد و درست روبروی رودخانه واقع شده است از این رو مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل برای مسافران تور دبی نمایان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو باعث جلب توجه گردشگران تور دبی به این هتل گردیده است تا بتوانند با هزینه ای بسیار اندک به دیگر نقاط مختلف دبی سفر کنند. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده است و دارای 142 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در طبقه دهم این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

 

امکانات هتل سنت جورج دبی :

 

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، روم سرویس شبانه روزی، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .

 

هتل سنت جورج دبی

 

هتل سنت جورج دبی

 

 

هتل صدف دبی

Sadaf-Hotel.jpg

هتل صدف دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره نزدیک بازار مرشید ، گلد سوک معروف ، مرکز خرید الغریر ، خیابان الریگا ، فروشگاهها و رستورانها قرار دارد و فاصله کوتاهی تا مترو یونیون دارد.هتل صدف از 50 اتاق تشکیل شده است.میهمانان تور دبی که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند هتل صدف دبی گزینه مناسبی است.

Sadaf-Hotel2.jpg

 امکانات هتل صدف دبی:  رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان و … در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Sadaf-Hotel4.jpg

Sadaf-Hotel1.jpg

آدرس: Deira Fish Market – 2nd St – Dubai – United Arab Emirates

جهت رزرو و ارزانترین قیمت ها بیشتر از تور دبیبا شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره، در میدان الناصر واقع شده است. این هتل دارای 105 اتاق بزرگ می باشد که دکور آن ها با وسایل چوبی تزیین شده است و مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، حمام، سیستم تهویه می باشد همچنین بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از خلیج فارس و خور دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. در رستوران "تراتوریا" نیز می توانید از انواع غذاهای ایتالیایی پاستا و پیتزا لذت ببرید.  هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه های بین المللی 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل الخلیج دبی : Nasser Square, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل الخلیج دبی :

رستوران، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل (با هزینه)، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ و ...

هتل الخلیج دبی

هتل الخلیج دبی

 

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع شده است،این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قرار گرفته است از این بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز میباشد. رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همچنین با استفاده از سرویس ترانسفر هتل گردشگران تور دبی قادرند به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. این هتل از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

امکانات هتل ارکید دبی :

رستوران، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، پذیرش شبانه روزی ، باشگاه های شبانه متعدد ، تریاهای مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 


جاذبه های گردشگری مشهد

جاذبه های گردشگری مشهد

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارایه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوایی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارایه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوایی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 

مراکز خرید کیش

بازار زیتون کیش

bazarzeitoon.jpg

بازار زیتون از لحاظ نوع معماری خاص بوده و یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره می باشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است . معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است. بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه و.. به گردشگران تور کیشارائه می گردد.در این بازار یک رستوران و کافی شاپ نیز موجودست. این بازار با قیمت مناسب کالاها برای خریداران حیطه‌ وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.این بازار همچنین در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 fajr2.jpg