توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

جاذبه های گردشگری آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از توریستان تور آنتالیا از منطقه بازدید کنند. این منطقه زیبای کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و نارنج های تازه و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . منطقه بلدیبی یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا می باشد.

beldibiiii1.jpg

beldibiiii.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

آبشارهای دودن آنتالیا 

آبشارهای دودن گروهی از آبشارهایی است که با فاصله بیست و هشت کیلومتر از  جاده قدیم آنتالیا است. این آبشارها از از بزرگترین رودخانه در جنوب آنتالیا به نام رودخانه دودن شکل گرفته است. این آب ها از صخره های دودن به پایین می ریزد و وارد دریای مدیترانه می شود و چشم اندازی بسیار زیبایی را به وجود می آورد. سرچشمه این آبشار از دو چشمه است.به نامهای پینارباشی در منطقه کیرک گوزلر که چهل کیلومتر با آن فاصله دارد . آب این دو چشمه پس از عبور از مسیری کوتاه  هم مسیر  شده و رود دودن را به وجود می آورند دودن پس از طی مسیر چهارده کیلومتر از زیرزمین در گودالی بنام وارساک در روی زمین میریزد و در طرف دیگر گودال درعمق زمین فرو می‌رود. آبی که در گودال وارساک به زمین فرو می‌رود پس از عبور دو  کیلومتر در آبریز آبشار بیرون می اید و آبشار دودن را می سازد.سرانجام این آب بعد ازطی نه کیلومتر و پس از عبور از آنتالیا وارد دریای مدیترانه می‌شود.

 

 

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

kaya.jpg

هتل کایا پلازا گلف در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده است و فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 30 دقیقه فاصله دارد.این هتل 5 ستاره با داشتن کناره شنی اختصاصی در سواحل دریای مدیترانه به طول 200 متر لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.هتل کایا پلازا در سال 2013 و در زمینی به وسعت 210 هزار متر مربع و در 5 طبقه احداث شده است.سرویس دهی این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد.این هتل دارای 650 اتاق می باشد که تمامی اتاقها دارای دکوراسیون شیک و لوکس می باشد که دارای بالکن اختصاصی می باشد و شما در اتاق ها احساس راحتی می کنید.هتل کایا پالازو گلف، دارای 10 رستوران و بهترین سرآشپزها بوده و با انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، ایتالیایی، ترکی و ... آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور آنتالیامی باشد.

kaya2.jpg

kaya5.jpg

امکانات هتل کایا پلازا گلف آنتالیا:

باغ ، تراس روف تاپ، مرکز اسپا ،سونا ،جکوزی ،حمام ترکی ،استخر فضای باز و داخلی،پارک آبی ، ورزش های آبی ،زمین گلف ، مرکز تناسب اندام ،زمین فوتبال ،10 زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، مجموعه ورزشی سرپوشیده ، بیلیارد ، بولینگ ، تنیس روی میز ، مینی گلف ، دوچرخه سواری ، کلاس غواصی ، کلوب کودکان رایگان ،Wifi رایگان ، خدمات ارزی ، ترانسپورت فرودگاهی، امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، آرایشگاه و... هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 kaya4.jpg

kaya6.jpg

kaya7.jpg

kaya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

جاذبه های گردشگری استانبول

حمام سمبرلیتاس استانبولحمام سمبرلیتاس استانبول

cemberlitas2.jpg

حمام سمبرلیتاس در خیابان سلطان احمد، در میدان سمبرلیتاس واقع شده است. در کنار این حمام تاریخی، بنای وزیر هان قرار دارد که توسط کنستانتین یکم بناشده است. مجتمع کپرولو محمود پاشا با مسجد، مدرسه و مقبره های تاریخی خود دقیقا روبروی حمام است و بنای وزیر هان و ساختمان دانشگاه قدیمی در کناره های آن می باشند. همچنین در نزدیکی حمام آثاری مثل مقبره سلطان محمود دوم، کتابخانه کپرولو ، مسجد و مدرسه اتیک پاشا، و مقبره علی بابا قرار دارد. این حمام به دستور سلطان نور بانو و توسط معمار سینان در سال 1584 تاسیس شده است. حمام سمبرلیتاس از نظر معماری بسیار زیبا می باشد و در آن انواع خدمات ماساژ، آبگرم و ... ارائه می گردد. مسافران تور استانبول می توانند ضمن بازدید از معماری شگفت انگیز این حمام ، از خدمات آن بهره مند شوند.

cemberlitas.jpg

cemberlitas1.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

شهر بازی ویالند استانبول

یکی از پر مهیج ترین و جذاب ترین محیط‌ های تفریحی استانبول شهر بازی ویالند است. که در تقرب میدان تکسیم یا تقسیم استانبول می باشد. شهر بازی ویالند استانبول را رئیس جمهور استانبول ترکیه ساخته است برای همین ملت استانبول بسیار به آنجا علاقه دارند. در این مکان گردشگران تور استانبول می توانند به فروشگاه های آنجا رفته و خرید کنند و وانگهی پارکی زیاد قشنگ با انواع رستوران ها و بوفه ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. شهر بازی ویالند استانبول دارای انواع ترن های هیجان انگیز، ترن وحشت، ترن آب شار ، دالانه های وحشت، اسکی، حتی سینما، برای مسافران تور استانبول هستی دارد البته امکانات ورزشی و تفریحی هتل هم هست. قیمت های بلیط برای بزرگسالان و کودکان و … در این محل متفاوت می باشد، البته وابستگی به ساعات شبانه روز هم بها ها متغییر می باشد. مسافران تور استانبول می توانند از این جاذبه توریسم لذت ببرند.

vialand2.jpg

vialand.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل آک گون استانبول

AkGun3.jpg

هتل آک گون استانبول در منطقه توپکاپی شهر استانبول در سال 1992 احداث شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله این هتل 5 ستاره فاصله تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و دارای 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است. در طراحی و چیدمان آنها از ر نگ های ملایم استفاده شده و آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

AkGun.jpg

AkGun2.jpg

خدمات هتل آک گون استانبول:

استخر روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، آرایشگاه، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی، صبحانه بوفه ،رستوران، کافی شاپ، بار، کرایه اتومبیل، بسته های ناهار ، سالن کنفرانس ، منطقه بدون سیگار، محل مخصوص کشیدن سیگار، تاکسی سرویس و . . . 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سوئیس استانبول

hotelsooeis2.jpg

هتل سوئیس استانبول یکی از هتل های 5 ستاره شیک می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در 16 طبقه و دارای  497 اتاق و 63 سوییت برپایی شده است و حاضر خدمت رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

hotelsooeis3.jpg

hotelsooeis1.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... میهمانان می توانند با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

hotelsooeis5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر المالی آنتالیا

شهرهای ترکیه هر کدام جاذبه ها و ویژگی های خاص و منحصر بفرد دارند .شهر المالی از جاذبه های گردشگری آنتالیا در منطقه لیکیا واقع در آنتالیا است . یافته‌های تاریخی کشف شده از مکانهای تاریخی روستاهای بیگ‌لرکویو که از دیدنی های آنتالیا محسوب می شود در غرب و قره‌داش، سماهویوک حکایت از آن دارد که سکونت در این شهر از عصر برنز به بعد شکل گرفته است. تاریخ دقیق ساخت این شهر معلوم نیست. این شهر یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و آنتالیا به شمار میرود.

almali.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ساکلیکنت آنتالیا

ساکلیکنت آنتالیا یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر گردشگری آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ واقع شده است . توریستان عزیز آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون مکان های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده استبهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96