توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل 4 ستاره کروانسرای استانبول در میدان تقسیم بنا شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل وجو دارد. همچنین به خیابان استقلال نزدیک می باشد. فاصله این هتل با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد. هتل کروانسرای در مجموع از 66 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس برای مسافران تور استانبول می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 150 نفر را دارد. هتل کروانسرای در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی قرار دارد.

_کروانسرای_استانبول_1.jpg

_کروانسرای_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کروانسرای استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پرستار کودک، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت و...

_کروانسرای_استانبول_3.jpg

_کروانسرای_استانبول_4.jpg

_کروانسرای_استانبول_5.jpg

 

 

 

هتل کریستال یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل در 100 متری خود ایستگاه اتوبوس Hava را دارد و یکی از امکانات آن می توان به اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد. یک مرکز تفریحی مجهز نیز در آن وجود داردکه دارای سونا، استخر سرپوشیده و حمام ترکی می باشد.در اتاق های این هتل تور استانبول سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی وجود دارد و نیز دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی با دوش و دستشویی و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت پرسرعت بی سیم، تلویزیونLCD، مینی بار و گاو صندوق دیجیتال می باشد. انواع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران این هتل سرو می شود.

_کریستال_استانبول_1.jpg

_کریستال_استانبول_2.jpg

_کریستال_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کریستال استانبول:

امکانات تفریحی(سرویس نگهداری کودکان)، استخر(سونا، استخر سرپوشیده)، امکانات ورزشی، اتاق های ویژه( اتاق و امکانات برای معلولین)، خدمات(امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خانه داری، خدمات تورها، فکس و کپی، خشکشویی، اتوکشی)، رستوران، تهویه، بار، آسانسور، پذیرش شبانه روزی و... . برای استفاده از امکانات این هتل چهار ستاره با تور استانبول همراه شوید . 

_کریستال_استانبول_4.jpg

_کریستال_استانبول_5.jpg

_کریستال_استانبول_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95


دیدنی های استانبول

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. در تور استانبول سری هم به این بنای تاریخی بزنید

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg

 

 

مسجد سلیمانیه :

مسجد سلیمانیه شهر استانبول در ترکیه با تلفیقی از عناصر اسلامی و بیزانسی ساخته شده و مناره‌هایی بلند و نیم گنبدهایی چشم نواز دارد.این مسجد به دستور سلطان سلیمان و با معماری سینان پاشا ساخته شد. کار ساخت این مسجد در سال 1550 آغاز و در سال 1558 به اتمام رسید.این ساختمان بزرگ و وسیع دینی که مسجد سلیمانیه نام دارد عناصر اسلامی و بیزانسی را ترکیب کرده و در معماری آن از مناره‌های بلند و باریک، گنبد‌ها و نیم گنبدهایی به سبک کلیسای بیزانسی استانبول که بعدها به مسجد ایاصوفیه تبدیل شد بهره گرفته است.این مسجد در سال 1660 در آتش ویران شد و از سوی سلطان محمد چهارم مورد مرمت قرار گرفت. همچنین بخشی از گنبد آن در سال 1766 براثر زلزله فروریخت. مرمت‌های بعدی به نوعی صورت گرفت که تزئینات اصلی آن حفظ شود.مسجد در حیاط بزرگی احاطه شده است. حیاط داخلی سنگفرش مرمر است که در بزرگ و باشکوهی داشته و در حیاط حوض دیده می‌شود. بر خلاف دیگر مساجد 4 مناره این مسجد در 4 گوشه حیاط واقع شده‌اند. مناره‌ها و گنبد مسجد تناسب خاص و چشم نوازی دارند که از زیبایی‌های خاص سلیمانیه محسوب می‌شود .. مسجد دارای یک گنبد اصلی و دو نیم گنبد دیگری است که گنبد اصلی را دربر می‌گیرند. طراحی گنبد به صورتی است که در داخل مسجد قوانین آکوستیک صدا رعایت شده است. بر روی در اصلی مسجد برای روشنایی شمع‌های بسیاری به کار برده شده است همچنین توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید .ورودیه اصلی مسجد سرپوشیده و دارای سردر است. وسط حیاط مسجد وضوخانه قرار دارد.معماری داخلی با فضای باز و گسترده و تزئینات چشم‌نواز بر زیبایی این مسجد می‌افزاید. گنبد مرکزی به ارتفاع 53 متر و قطر 26.50 متر ساخته شده و در زمان ساخت، این مناره بلندترین مناره امپراتوری عثمانی بوده است.در چهار گوشه این مجموعه چهار مناره ساده ولی ظریف بنا شده است که دو تای آن دارای 2 گلدسته و 2 مناره دیگر دارای 3 گلدسته است. این 10 گلدسته نشانه آن است که سلطان سلیمان قانونی که دستور ساخت مسجد را صادر کرده دهمین سلطان عثمانی است.مسجد سلیمانیه دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه، حمام، کتابخانه، کاروانسرا، بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز بوده است. این‌ ساختمان‌های جنبی را به همراه فضا اصلی، مسجد می‌نامیدند.در باغ پشت این مسجد گورهای سلطان سلیمان اول و همسر و مادر و خواهرش و نیز گور سلطان سلیمان دوم و سلطان احمد دوم قرار دارد.

_سلیمانیه_استانبول_3.jpg

_سلیمانیه_استانبول.jpg

_سلیمانیه_استانبول_2.jpg

 

برج دختر استانبول :

برج دختر استانبول بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست در وسط تنگه بسفر قرار گرفته ساخته شده است .در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان بنا شد و در زمان های بعد هم از آن جزیره به عنوان تبعیدگاه استفاده می گردید و در صدها سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد با سرمایه گذاری هایی که بعدها انجام شد این قلعه به شکل امروزی بازسازی شد و برای اولین بار مردم عادی به این جزیره آمده و از آن بازدید کردند .امروزه نیز در آن رستوران ها و کافه های مختلفی ساخته شده است که چشم انداز زیبایی دارند.برای این برج داستان های گوناگونی نقل کرده اند و قایق های تفریحی روزی جند بار به این برج رفته و گردشگران تور استانبول را به این جزیره میبرند.

_دختر_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95


هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 500 اتاق دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد. در بنای اصلی این هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد. این هتل تور آنتالیا در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.

_آدورا_گلف_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدورا_گلف_آنتالیا_1.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_2.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_3.jpg

_آدورا_گلف_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

دیدنی های آنتالیا

پارک کارالیولو آنتالیا :

 این پارک جزو بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد و در قسمت جنوبی شهر قرار گرفته است. اطراف این پارک را مناطق دیدنی آنتالیا مانند تئاتر شهر و قلعه باستانی هیدرلیک قرار گرفته است . پارک کارالیولو آنتالیا مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا می باشد . این پارک یکی از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد و همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این پارک دیدن می کنند . از دیگر جاذبه زهای این پارک مجسمه ها و پیکر های سنگی ای می باشد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است .

.JPG

 

شهربلک آنتالیا :

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه در تور آنتالیا هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .

 

_بلک.jpg



بلک در ساحل آک دنیز و در 
۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیاتنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

 

1.jpg

 

 

مسجد محمد پاشا آنتالیا :

مسجد محمد پاشا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در منطقه کالکاپیسی آنتالیا و در قرن 18 ساخته شد. نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر اطراف آن قرار گرفته است و داخل آن را با آیه های قرآنی مزین گردیده شده است. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا دیدن این مسجد در برنامه سفرشان قرار دارد.

 

_محمد_پاشا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

هتل های 3 ستاره کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا گردید. این هتل در بین دیگر هتل های سه ستاره کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارایه می دهد. محوطه هتل آنا کیش بسیار و زیبا و با طراوت است که یکی از مزیت های قابل توجه این هتل محسوب می شود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد . هتل آنا کیش دارای 152 اتاقمی باشد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را شامل می شود. فاصله هتل آنا تا فرودگاه با ماشین  5 دقیقه  و تا مراکز خرید نیز حدود 5 دقیقه می باشد.

آدرس هتل آنا کیش : کیش ،میدان امیرکبیر ،جنب پاساژ پارس نیک

از امکانات هتل آنا کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده برای مسافران تور کیش ، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

_دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95