توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل ارگ مشهد

 

Mashhad-Arg.jpg

این هتل تک ستاره در سال 1390 در خیابان امام رضا مشهد واقع شده و فاصله کوتاهی با حرم امام رضا(ع) دارد.این هتل زیبا در زمینی به وسعت 4157 مترمربع در 8 طبقه بنا شده است.ازهتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد.هتل ارگ از 78 اتاق 3،4،5 تخته فول بورد تشکیل شده و در تمامی اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون، سوریس ایرانی و فرنگی، مبله و... به همراه صبحانه و ناهار و شام در اختیار زائران تور مشهد قرار می دهند.

Mashhad-Arg2.jpg

امکانان هتل ارگ مشهد

رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، پذیرش ۲۴ ساعته ، لابی، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت، آسانسور و...

زائران تور مشهد که به دنبال هتلی ارزان قیمت هستند هتل ارگ مشهد گزینه مناسبی است.

Mashhad-Arg3.jpg

 

Mashhad-Arg1.jpg

هتل آتی مشهد

ati-hotel-mashhad.jpg

هتل آتی مشهد در شمار هتل های 3 ستاره مشهد قرار دارد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 7 دقیقه با تاکسی تا حرم فاصله دارد.از هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه فاصله دارد.این هتل زیبا از 45 اتاق تشکیل شده و در تمامی اتاق ها خدمات لازم برای اقامت و استراحت زائران تور مشهد وجود دارد.در رستوران این هتل غذاهای با کیفیت ایرانی ، سنتی و ...  سرو می شود.هتل آتی دارای خدماتی نظیر پذیرش 24 ساعته،  پارکینگ، اینترنت، خدمات اتاق ها، کافی شاپ و رستوران، چایخانه سنتی، نماز خانه و... که در اختیار زائران تور مشهد قرار میدهد.

ati-hotel-mashhad3.jpg

ati-hotel-mashhad4.jpg

ati-hotel-mashhad2.jpg

 

 

هتل ذاکر مشهد

zaker-hotel-mashhad.jpg

هتل ذاکر مشهد 3 ستاره در خیابان امام رضا(ع) مشهد واقع شده و در سال 1395 بنا شده است.این هتل تنها ده دقیقه با حرم امام ضا(ع) فاصله دارد.هتل ذاکر از 40 اتاق تشکیل شده که دارای سوئیت های 2،3،4 تخته می باشد.تمای اتاق ها دارای خدماتی شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال و... می شود.رستوران این هتل ظرفیت 60 نفر را دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی طبخ می شود و آماده پذیرایی از زائران تور مشهد است.مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب  هستند این هتل گزینه مناسبی است.

zaker-hotel-mashhad1.jpg

امکانات هتل ذاکر مشهد

پذیرش 24 ساعته، خدمات نظافت اتاق ها، ترانسفر تا حرم مطهر، خشکشویی و لباسشویی، پارکینگ ، سرویس صبحانه، نماز خانه و ... 

zaker-hotel-mashhad4.jpg

 

 

هتل ایرانا مشهد

HOTEL-IRANA-MASHHAD.jpg

هتل ایرانا مشهد در شمار هتل های 3 ستاره محسوب می شود.این هتل در خیابان امام رضا 48 قرار دارد و تا حرم 10 دقیقه فاصله دارد.از  هتل تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل شامل 20 اتاق است که دارای امکاناتی نظیر اینترنت ، تلویزیون و ماهواره ، تخت راحتی ، میز آرایش ، حمام و لوازم بهداشتی ، مینی یخچال و... می باشد.

HOTEL-IRANA-MASHHAD1.jpg

امکانات هتل ایرانا مشهد

پذیرش 24 ساعته، اینترنت، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، گشت درون شهری و... مسافران تور مشهد که به دنبال هتل با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

HOTEL-IRANA-MASHHAD2.jpg

 

هتل اسپینو مشهد

 

espino-mashhad-hotel2.jpg

هتل اسپینو 3 ستاره در سال 1393 در مشهد افتتاح شده است.این مجتمع از 8 طبقه و 37 واحد تشکیل شده است.این هتل دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته نیز می باشد ور در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام و .. نیز می باشد و مسافران تور مشهد در این هتل احساس آزرامش می کنند.این هتل دارای دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها، رستوران، اینترنت، لابی، کافی شاپ و ... نیز می باشد.

 

espino-mashhad-hotel.jpg

espino-mashhad-hotel3.jpg

espino-mashhad-hotel4.jpg

espino-mashhad-hotel1.jpg

فاصله تابازار رضا مشهد:4 دقیقه با ماشین

فاصله تاحرم امام رضا علیه السلام : 6 دقیقه با ماشین

فاصله تاایستگاه راه آهن شهر مشهد : 9 دقیقه با ماشین

فاصله تاپایانه مسافربری مشهد : 10 دقیقه با ماشین

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.