توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا هتلی پنج ستاره، واقع در ساحل کونیالتی میباشد. هتل پورتو بلو آنتالیا در 2 ساختمان بنا شده و دارای 346 اتاق "دارای هشت سوئیت" با امکانات لوکس است.

از این رو با وجود تمامی امکانات تفریحی - رفاهی در هتل پورتو بلو آنتالیا نظر اکثر میهمانان عزیز تور آنتالیا را به خود جلب کرده است و با حضور پرسنل آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات، سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است. این هتل در دامنه کوه های بیدلر و همچنین در امتداد سواحل زیبا آنتالیا قرار گرفته است و مسافران تور آنتالیا میتوانند اوقات خوشی را در این هتل مجلل داشته باشند.

هتل پورتو بلو آنتالیا در مسافتی مناسب نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بنا شده که برای گردشگران تور آنتالیا اقامتگاهی خوب به حساب می آید.

 امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی هتل پورتو بلو آنتالیا :

 پذیرش 24 ساعته، رستوران ( ارائه بهترین غذاهای لذیذ )، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، – سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ - بار، امکانات باربیکیو، ارائه بازیهای کامپیوتری، استخر مجلل ( روباز و سرپوشیده )، ماساژ، جکوزی، استخر ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، تنیس، بدنسازی، پینگ پنگ ، دارت، سالن جلسه ،لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه ، صرافی و ... همچنین با وجود فروشگاه و مراکز تجاری و محوطه ای برای بازی کودکان و کرایه دوچرخه و ماشین های شیک و انجام مراحل تهیه بلیط، رضایت میهمانان تور آنتالیا را در این هتل به خود جلب کرده است.
 

هتل پریما آنتالیا

3492836.jpg

هتل پریما آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است که درفاصله 50 متری ساحل مدیترانه، آبشارهای دودن حدود 3 کیلومتر، 5 کیلومتری مرکز شهر و 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد ودارای ساحل اختصاصی، استخر فضای باز و وای فای رایگان می باشد. از مزیت های این هتل میتوان به پارکینگ رایگانی که نزدیک به هتل است و همچنین خدمات ترانسفر به دریا را که دوبار در روز به صورت رایگان است، اشاره کرد و آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل پریما آنتالیا

هتل پریما آنتالیا دارای 68 اتاق با امکاناتی نظیرسیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک، حمام با دوش، سشوار و بالکنی خصوصی با مناظرزیبای دریای مدیترانه می باشد. همچنین خدماتی همچون ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی)، تبادل ارز، خدمات کپی و ارسال فکس، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، اتو کشیدن البسه، کافی شاپ، آسانسور، حمام آب گرم، اتاق مخصوص کشیدن سیگار، لاندری، ریلکسیشن با ماساژ، رستوران با منو غذاهای ترکیه ای و بین المللی، اجاره ماشین و آمادگی پذیرش 24 ساعته از شما مسافرین تور آنتالیا می باشد.

 

436bbad9_c_1-min.jpg

image_13931212782_prima-hotel-antalya-9.jpg

a873bae8_a_1.jpg


هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا 5 ستاره در کونی آلتی کمر و دریای مدیترانه واقع شده است.  با اقامت در این هتل احساس آرامش می کنید. این هتل اقامتگاهی با کیفیت و خدمات عالی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.  این هتل ، گردشگران  دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی آنتالیا دارند چرا که هتل در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است . با اقامت در این هتل شگفت انگیز ، توریستان  می توانند از آسانسور ، رستوران ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی و فروشگاه آن بهره ببرند. کلیه ی فضاهای اقامتی حسی بی نظیر از راحتی را برای مهمانان فراهم می آورند.هدف شما از سفر به کمر هر چه باشد هتل ایمپریال سان لند مکانی ایده آل برای استراحت و تفریح است.

امکانات هتل ایمپریال سان لند آنتالیا:

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا با دارا بودن چندین رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, فروشگاه, بار, استخر (سرباز و سرپوشیده), سونا, جکوزی, پارک آبی, از دیگر امکانات این هتل ماساژ,سالن بیلیارد, سالن بدنسازی, باغ, کافی نت, اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها و...از امکانات این هتل می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در هتل ایمپریال سان لند لحظات خوبی را سپری کنند.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره آنتالیا می باشد که در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای 512 اتاق و سوییت شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند تمامی اتاق ها مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها و دارای اینترنت, مینی بار, سشوار و ... بوده و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای انواع رستوران های مختلف با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و بین المللی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.  کافی شاپ این هتل در مجاورت ساحل و در کنار استخر است و دارای انواع نوشیدنی ها و دسر ها برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل منظره زیبایی رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. از هتل اورنج کانتی آنتالیا تا مرکز شهر کمر پیاده 5 دقیقه و تا فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی به آنجا بروند. در کنار این هتل نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه برگزار می شود. کودکان مسافران تور آنتالیا می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ, سالن ورزشی, استخر, کلاب و ... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات  هتل اورنج کانتی آنتالیا:

رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی, استخر سر پوشیده و روباز, حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا, سالن ورزشی, کلاب, کافی شاپ, بار, استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل و .... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا بهار 96

تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.