توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل 5 ستاره روسیه

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه می باشد که در آلیمپییسکیی پراسپکت، شماره ۱۸/۱ قرار گرفته است. هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت تمیز وشیک را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل رنسانس مسکو روسیه دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو روسیه و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو روسیه قرار گرفته است. مسافران تور روسیه می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را شپری کنند.

امکانات هتل ماریوت رنسانس مسکو روسیه:

اتاق‌های جلسه, سالن کنفرانس, سالن سینما, رستوران با غذاهای متنوع سوشی، سالاد برای تور روسیه, کافه, استخر سرپوشیده، وان آب گرم, اتاق بخار, سالن ورزشی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و شیک با خدمات عالی که در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهند می باشد. یکی از خصوصیات این هتل از اتاق های ویژه معلولین و اتاق های بدون سیگار و بدون حساسیت است که هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه در اختیار مسافرین تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه:

رستوران با منوی ترکیبی, بوفه,  اتاق معلولین, اتاق بدون سیگار مخصوص مسافران تور روسیه, اینترنت, استخر, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.