توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 4 ستاره کیش

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

 

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء 43000 مترمربع احداث گردیده است .

این هتل تور کیش به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رویال، پرزیدنت و سوئیت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کلیه امکانات، مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتی، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالری و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد اشاره نمود. ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث گردیده که ۷۰ درصد اتاق های آن روبه دریا باشد و اتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد. سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل وگیاه و فضای سبز واقع گردیده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.