توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

رستوران های کیش

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از معروف ترین رستوران های جزیره نقره فام کیش است. این رستوران با کیفیت بالا، غذاهای لذیذ و قیمت مناسب  توانسته توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کند.نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای گردشگران کیش سرو می کند.

joojeanari.jpg

joojeanari1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش  یکی از بهترین رستوران های جزیره نقره فام کیش می باشد که پس از بازدید از مکان های دیدنی کیش می توانید لحظات شادی را در آنجا سپری کنید منو رستوران باز است برخورد کارکنان بسیار صمیمی و کیفیت غذاها عالی می باشد همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دکوراسیونی بسیار شیک آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش می باشد .

sar-ashpazz.jpg

sar-ashpazz1.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 200 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنگوئن کیش در نزدیکی پارک آبشار و در کنار مجسمه پنگوئن در جزیره زیبای کیش قرار دارد. در رستوران پنگوئن کیش انواع غذاهای ایرانی با قیمت مناسب سرو می شود به همین دلیل این رستوران توجه مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

pangoan.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور کیشبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

رستوران نقش جهان کیش

naghsheJahan1.jpg

 رستوران تقش جهان کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد که گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده اند و به دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید رستوران نقش جهان را معرفی می کنیم. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید.این رستوران سنتی نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

آدرس: خیابان فردوسی - فاز خدماتی حافظ

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.