توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 4 ستاره کیش

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 13933 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 44 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل بزرگ ارم کیشEram Kish Hotel

هتل بزرگ ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره در کیش می باشد. هتل بزرگ ارم کیش در  بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم کیش در زمینى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء 430000 متر مربع احداث گردیده است .از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن 70 درصد از اتاق های آن است.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

خشک شویى تمام اتوماتیک, قنادى, نانوائى, آرایشگاه آقایان, آرایشگاه بانوان, کفاشى, گل فروشى, صنایع دستى, اجاره اتومبیل, دفتر خدمات مسافرتى, کلوپ تفریحى, فروشگاه لوازم فرهنگى, بانک, شیرینى فروشى و خشکبار, بوتیک, لوازم آرایشى و بهداشتى، سالنى به مساحت 1.200 متر مربع جهت برپایى گالرى و نمایشگاه, سالن سینما و آمفى تأتر به ظرفیت 450 صندلى و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

****

هتل گاردنیا کیش
هتل گاردنیا کیش


هتل گاردنیا کیش
 کجاست؟

جزیره کیش- میدان امیر کبیر - بلوار هرمز نرسیده به میدان حافظ واقع شده است. هتل گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف دارترین هتل های ساحلی کیش در بین مسافران تور کیش میباشد.


نمای داخلی هتل گاردنیا کیش چطور می باشد؟

نمای داخلی هتل گاردنیا کیش دارای فضایی گرم و دلنشین میباشد که توجه همه مسافران کیش را به خود جلب می کند.

هتل گاردنیا کیش
هتل گاردنیا کیش


رستوران هتل گاردنیا کیش

سرسرای باران - کافی شاپ نسیم - رستوران نخل

هتل گاردنیا کیش
هتل گاردنیا کیش


فاصله هتل گاردنیا کیش تا مراکز خرید

هتل گاردنیا در موقیعت بسیار مناسبی در جزیره کیش واقع شده ؛ هتل گاردنیا کیش سرویس به مراکز خرید کیش و بازدید از دیدنی های کیش برای مسافران عزیز تور کیش آماده میباشد.

اتاق های هتل گاردنیاکیش

فاز 1 هتل گاردنیا کیش به صورت ویلاهای کنار هم در 21 باب با ظرفیت اتاق های 3، 2 و 4 تخته در محوطه هتل گاردنیا ساخته شد.

فاز 2 هتل گاردنیا کیش که ساختمان اصلی هتل میباشد در 5 طبقه با ظرفیت 36 باب اتاق 3،2،1 و 4 تخته برای پذیرایی از شما میهمانان محترم تور کیش هتل گاردنیا ساخته شد.

هتل گاردنیا کیش
هتل گاردنیا کیش


امکانات اتاق ها به ترتیب

مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون ، تلفن، تهویه مطبوع، مبلمان می باشد.

سایر امکانات هتل گاردنیا کیش

ترانسفر فرودگاهی

سرویس به مراکز خرید

تخفیفات خدمات گردشگری

اینترنت وایرلس

خدمات گردشگری که توسط هتل گاردنیا به میهمانان تور کیش هتل ارائه میشود جزو  کاملترین خدمات گردشگری هتلهای کیش است.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

· ساعت ورود 14:00 (Check in)

· ساعت خروج 12:00 (Check Out)

هتل صدف کیش

****

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش


هتل صدف کیش
 کجاست؟

هتل صدف کیش در جزیره کیش ، میدان امیر کبیر واقع شده و یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است. در کنار هتل بین المللی صدف و در فضای استثنایی و بیاد ماندنی کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است  هتل صدف کیش به علت فضای زیبا و دلپذیر به یکی از اولین انتخاب های مسافران تور کیش در بین  هتل های چهار ستاره قرار گرفته است.

نمای داخلی هتل صدف کیش چطور می باشد؟

نمای داخل هتل صدف فضایی دلپذیر و آرام بخش به همراه دکوراسیون هماهنگ و زیبا با آسانسور پانورما و طراحی پله های نورانی استثنائی که با آرامش خاصی گرداگرد آن پیچیده است، چیدمان سنگ کف با نقش معماری ایرانی که بطور موازی در سقف نیز تکرار شده است که توجه هر مسافر تور کیش را به خود جلب می کند.

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

رستوران هتل صدف کیش

رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کیش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفین ٫رستوران چینى دورین و سه کافى شاپ میباشد.کافی شاپ دوستانه و پذیرایی بی نظیر این مجموعه شرایطی منحصر به فرد برای اقامت راحت و آسوده میهمانان تور کیش فراهم می نماید.

هتل صدف کیش
هتل صدف کیش

فاصله هتل صدف کیش تا مراکز خرید

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان کرده است. این هتل روبروی دانشگاه کیش واقع شده و دسترسی به مراکز خرید را برای مسافران تور کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.