توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 5 ستاره در منطقه ساحلی بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در شمار هتل های ساحلی آنتالیا قرار دارد.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . از این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد .سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد. گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96   که قصد رزرو هتل در هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را دارند رزروهتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

امکانات اتاقها:

 

این هتل در مجموع 571 اتاق که شامل ( استاندارد ، خانوادگی ، دلوکس و سوئیت)  است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باسد و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان شیک،تهویه مطبوع،رنگ امیزی شاد،لاندری ،مینی بار،وان و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد . دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز است .امکان دسترسی مستقیم از برخی اتاق ها به استخر و باغ نیز فراهم شده است و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

زمین گلف ، زمین تنیس ، 8 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، فوتبال ،  بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی مختلف ، اجرای کنسرت و برنامه های شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل که دارای طراحی و غذاهایی متنوع و لذیذ بوده و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 از این غذاها لذت میبرند.

 جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل کریستال نیروانا آنتالیا

 هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای مدیترانه و کوه های توروس است.این هتل 5 ستاره در ۲۶ کیلومتری شهر آنتالیا ، ۱۶ کیلومتری کمر ، ۳۶ کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و  اسکله در 900 متری این هتل باشکوه پیمان دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد که نظر توریستان تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

اتاق های هتل کریستال نیروانا آنتالیا بسیار زیبا و نوین است. تمامی اتاق ها حائز بالکن اختصاصی را به طبیعت می باشد و دارای خدماتی همانند روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD و... که مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کریستال نیروانا آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، استخر بزرگ سر پوشیده و روباز، استخر کودکان ، سرسره های آبی ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، کافی شاپ، سینما ،حمام ترکی ،سونا و جکوزی  و ...

جهت مشاوره و رزر تور آنتالیا و اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و جز هتل های ساحلی آنتالیاست. گردشگران که در کنار ساحل جنوبی ترکیه و دریای مدیترانه لذت ببرید. هتل در میان فضایی سبز رنگ در دل طبیعت بنا شده و اقامت در آن روح‌گشاست.از هتل تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل پریمیر پالاس آنتالیا  در مجموع 289 اتاق بسیار مدرن  طراحی شده اند  دارای سه تیپ اتاق بصورت Deluxe Superior وDuplex Family می‌باشد. اتاق ها دارای چیدمان منحصر به فرد هستند که دارای برخی امکانات سوئیت‌ها عبارتند از مینی بار، تهویه مطبوع مرکزی، بساط چای و قهوه، تلویزیون ماهواره‌ای تخت، تلفن، وان و دوش، سشوار و.... 

 

امکانات هتل پریمیر پالاس آنتالیا:

 استخر در فضای باز  ، باغ ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، 5 رستوران ، دارت  ، قایقرانی ، بازی بولینگ ، پارک آبی ، سونا ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم  ، مرکز ماساژ ، حمام ترکی ، ساحل خصوصی ، استخر سرپوشیده ، اتاق بازی کودک ، زمین بازی کودکان ، کلوپ تفریحی ، باشگاه بچه ها ، تفریات شبانه و … میشه . خدمات هتل پنج ستاره پریمیر پالاس هم شامل سرویس اتاق ، کرایه ماشین ، خدمات شاتل ( هزینه اضافه) ، شاتل فرودگاهی (هزینه اضافه ) ، میز پذرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، میز تور ، محل نگهداری چمدان ، نگهداری از کودکان ، خدمات کودک ، خشکشویی ، خدمات لاندری ، سالن آرایشگاه ، آسانسور ، اتاق سیگار و … از امکانات این هتل که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بلیس آنتالیا

 هتل بلیس 5 ستاره آنتالیا در کنار دریای مدیترانه در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل در سال 1992 ساخته و درسال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و در بهار سال 2014 چیدمان و طراحی جدید آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.هتل بلیس دارای ساحل اختصاصی می باشد و این هتل 5 ستاره در مجموع 556 اتاق دارد و دارای یک محوطه بزرگ پوشیده شده از درختان نخل می باشد.

امکانات اتاقها:

فضاهای اقامتی هتل بلیس بسیار زیبا و مدرن تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا ، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون با صفحه تخت دارد. خدمات سرو خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

5 استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ،حمام ترکی،سونا دارد. 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزا فروشی در طول روز به مهمانان تور آنتالیا خدمات می رسانند. در اینجا همچنین می توانید از حضور در پارک حیات وحش  مرکز اسبدوانی هتل و در کنار اسب ها لذت ببرید. پیلاتس ، بازی های مرتبط ، والیبال ، تنیس و فوتبال در این هتل در دسترس مهمانان است و ماساژ و امکانات سونا در کنار خدمات ویژه ی پذیرش و حمل و نقل فرودگاهی با هزینه ی اضافی در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار میدهد و مسافران باانتخاب هتل بلیس آنتالیا سفر خوشی را سپری کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 هتل سیده پرمیوم آنتالیا

هتل سیده پرمیوم آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.این هتل یکی از هتل های مدرن و به روز آنتالیا بشمار میاید. که از موقعیت ساحلی در منطقه برخوردار بوده و تنها ۴۵۰ متر با ساحل اختصاصی فاصله دارد . آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا نظر گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کند. هتل سیده پرمیوم آنتالیا تنها ۶۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۴۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد . سیده با داشتن طبیعتی دلنشین و زیبا یکی از بهترین اماکن تفریحی، گردشی آنتالیا می باشد.این هتل در مجموع 450 اتاق و سوئیت های شیک دارا می باشد که طرحی و چیدمان آن بسیار مدرن و منحصر به فرد می باشد و تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی زیبا و دلباز نیز می باشند.

امکانات هتل سیده پرمیوم آنتالیا:

از امکانات این هتل میتوان به روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، سرسره آبی،سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و سرباز، استخر کودکان ،سونا و جکوزی ،پینگ پنگ، بیلیارد، حموم ترکی ،کافی شاپ ،سینما، مراکز تجاری،کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره سیده پرمیوم آنتالیا است.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.