توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره فالز اوزکایماک آنتالیا در منطقه ساحلی کونیالتی احداث شده است. این هتل 13 طبقه در مجموع 400 اتاق و 22 سوئیت دارد. شهر آنتالیا در 1 کلیومتری این هتل قرار دارد. فاصله فرودگاه تا هتل حدودا 14 کلیومتر است. هتل فالز 200 متر تا لب دریا فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی در 50 متری هتل قرار دارد.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل فالز اوزکایماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، جکوزی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی و بخار، زمین بازی کودکان و ... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_5.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا_2.jpg

_فالز_اوزکایماک_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 میلادی با مساحت 405،000 متر مربعدر منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_2.JPG

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_3.jpg

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا.JPG

_ریکسوس_پریمیوم_آنتالیا_5.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل با مرکز شهرآنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

_رویال_پالم_آنتالیا_3.JPG

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل با طراحی منحصر به فرد خود و ارائه امکانات عالی توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است. امکانات هتل اسپایس آنتالیا به صورت یو آل می باشد . هتل اسپایس از معماری بسیار زیبا و چشم انداز زیبای ساحل و منظره درختان کاج برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر می باشد. رستوران و کافه های هتل انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های متنوع را برای میهمانان تور آنتالیا مهیا نموده است.

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

امکانات هتل اسپایس آنتالیا :

 استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اتاق بیلیارد , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , اتاق ماساژ , امکانات ورزشهای ابی مانند : موج سواری , قایق رانی , غواصی , صرافی , خدمات ویژه برای مسافران معلول , اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و ... 

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 


 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.