توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

جاذبه های گردشگری کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

marjankish3.jpg

marjankish4.jpg

پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش واقع شده که یکی از زیباترین کناره های کیش به شمار می رود. ساحل نقره ای، آبهای نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.هرسال بسیاری از گردشگرانتور کیش اوقات تفریحی خود را در کنار این ساحل می گذرانند و از مناظر زیبای کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای مسافران تور کیش بوجود آورده که فارغ از شلوغی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بیایند و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد بازدید می کنند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش از مکان های تفریحی و گردشی کناره زیبای جزیره کیش که در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع بنا شده است که با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است. در این پارک حدود 6 هزار متر مربع فضای سبز با انواع گونه های گیاهی بومی منطقه به وجود آورده اند. درمجموعه گذر طبیعت با چیدمان مبلمان متناسب با فضای پارک زیرسایه گسترده ایجاد شده از چتر وسیع شاخه های درختان انجیر معابد فضایی توام با آرامش و نشاط برای استراحت گردشگران تور کیش فراهم می کند. برای کودکان فضای اختصاصی برای بازی های ماسه ای فرزاهم کرده اند. در این پارک به عرض 6.5 متر با استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست فضایی برای دستگاه های ورزشی درست شده است.از دیگر مکان های تفریحی که در اختیار مسافران قرار داده اند می توان به پارک باغ پرندگان، لاک پشت ها و پارک آهوان است که 15 قطعه مجسمه فایبرگلاس از انواع گونه های پرندگان ٫آهوان و لاک پشت اشاره کرد.

gozartabiat1jpg.jpg

gozartabiatjpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پاراسل و تیوب سواری کیش

parasel1.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن کناره کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان تفریحی لذت ببرند.

 

جنگ شبانه پازل شو کیش

این جنگ ها در جزیزه زیبای کیش صورت می گیرد و معمولا شب ها با اجرای بهترین کمدین ها و شومن ها انجام می شود.برترین و پرمخاطب ترین شوى شبانه جزیره کیش به انتخاب سامانه نظارت الکترونیکی سازمان منطقه آزاد کیش با دریافت پنج تندیس و لوح تقدیر صورت می گیرد.در خیلی از مراکز خرید و هتل های کیش هرروز از ساعت 24 تا 3 مداد جنگ اجرا می شود.بهترین جنگ های شبانه در هتل های ارم، شایان، مارینا پارک و پارسیان صورت می گیرد. یکی از بهترین جنگ های کیش اجرای گروه پازل شو است که می توانید لحظات خوشی را با خانواده در آنجا سپری کنید.

jongshabaneh.jpg

آیتم هاى برنامه: استندآپ کمدی، نمایش ایروبیک، تئاتر کمدی اسپورت، بلک لایت شو، بیت باکس و مسابقه

 

بولینگ مریم کیش

bowling-maryam1.jpg

این مجموعه تفریحی برای اوقات فراغت جوانان و خانواده ها بین هتل شایان و بازار ونوس قرار گرفته است و ساعت کاری این مجموعه 11 صبح الی 2 بامداد می باشد.این مجموعه زیبا در سال 1383 با هدف جذب خانواده و ایجاد محیطی سالم برای نوجوانان افتتاح شده است.مجموعه فرهنگی ورزشی مریم با دارا بودن مدرن ترین تجهیزات ورزشی در 16 خط جهت گذران اوقات فراغت برای گردشگران تور کیش مناسب است.ای نمجوعه دارای امکانات تفریحی نظیر بولینگ، بیلیارد، بدنسازی و سونا رو داره. رستوران و کافی شاپ مکانی فوق العاده است.این مجموعه دارای چشم انداز زیبایی از کناره کیش دارد.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بلوار اسکله تفریحی

 

bowling-maryam.jpg

 

جهت خرید اطلاعات بیشتر از تور کیشبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.