توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

توراستانبول

رستوران های کیش

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنگوئن کیش در نزدیکی پارک آبشار و در کنار مجسمه پنگوئن در جزیره زیبای کیش قرار دارد. در رستوران پنگوئن کیش انواع غذاهای ایرانی با قیمت مناسب سرو می شود به همین دلیل این رستوران توجه مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

pangoan.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور کیشبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

رستوران نهنگ سفید کیش

NahangSefid.jpg

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با کیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می کند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران کیش است. در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی است. مسافران تور کیش می توانند از این رستوران لذت ببرند.

رستوران آسیا کلاسیک کیش

asia.jpg

رستوران آسیا کلاسیک کیش از بهترین رستوران های جزیره زیبای کیش می باشد و در این رستوران گونه ها غذاهای  ایرانی، فرنگی و دریایی را با کیفیت عالی به مسافران تور کیش ارائه می دهند. البته قیمت غذا در بسیاری از رستورانهای کیش به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.

در جزیره کیش رستوران ها در دو گونه متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. بها غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که تنها سرو غذا دارند. مسافران تور کیش میتوانند با رفتن به این رستوران زیبا از بهترین غذا ها و بهترین محیط لذت ببرند.

آدرس: کیش، فاز یک مجتمع بوستان 

رستوران آب و برق کیش

abobargh.jpg

رستوران آب و برق کیش در کنار محوطه شرکت آب و برق قرار گرفته است که انواع غذاهای سنتی و فرنگی را برای مسافران تور کیش سرو می کند. کارکنان این رستوران بسیار مودب و میهمان پذیر می باشند. مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

abobargh1.jpg

 

رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

این رستوران در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.